Urząd Zamówień PublicznychAl. Szucha 2/4; 00-582 WarszawaZamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP:http://www.portal.uzp.gov.pl
FORMULARZ ZP-400
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczenie obowiązkoweZamieszczenie nieobowiązkoweOGŁOSZENIE DOTYCZY:Zamówienia publicznegoZawarcia umowy ramowejUstanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI.1) NAZWA I ADRES
Nazwa:
Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku
Adres pocztowy:
ul. Sądowa 21
Miejscowość:
Kod pocztowy:
Województwo:
Lidzbark
13-230
warmińsko-mazurskie
Telefon:
Fax:
023 6961505
023 6962107
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.lidzbark.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGORodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) OPISII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającegoBudowa ulic na osiedlu usługowo-handlowym Skarpa III w Lidzbarku II.1.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
Dostawy
Usługi
przysługuje odwołanie
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Budowa ulic na osiedlu usługowo-handlowym Skarpa III w Lidzbarku 1) Ulica Okopowa w Lidzbarku Zamówienie obejmuje wykonanie prac budowlanych polegających na : I. Roboty ziemne - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych dla trasy drogi- 166,5m, - wykopy wykonane spycharkami w gruncie kat.I-III- 218m3, - przemieszczenie gruntu na nasypy i hałdy odl. do 30m spycharkami - 56m3, - roboty ziemne wykonane koparkami w ziemi zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku, grunt kat.I-III na odl.do 3km na odkład - 162m3, - formowanie i zagęszczenie nasypów o wysokości do 3m spycharkami, grunt.kat I-II. II. PODBUDOWA - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 726m2, - warstwa odcinająca z piasku,zagęszczana mechanicznie grub. 5cm- 726m2, - podbudowa z betonu klasy : B6 do 9 Mpa grubość warstwy po zageszczeniu 20cm - 180m2, - podbudowa z betonu klasy : B6 do 9 Mpa grubość warstwy po zageszczeniu 15cm- 546m2, - krawężniki betonowe 15x30cm wraz z wykonaniem ław z betonu B-10 na podsypce cement.-piaskowej - 333m, - rozebranie drogi z płyt drogowych żelbetowych pełnych - 286m2. III. NAWIERZCHNIA - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8cm szarej układanej na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - 726m2 IV. OZNAKOWANIE - słupki do znaków drogowych z rur stalowych śred.50mm- 3szt., - znaki drogowe trójkątne i kwadratowe foliowane - 3 szt. II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Słownik główny
Glówny przedmiot
45.23.32.52-0
Dodatkowe przedmioty
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowejTak, ilość częsci: 1 NieII.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowejTak NieII.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIAData zakończenia 31/10/2007 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIAInformacja na temat wadiumZamawiający nie wymaga wniesienia wadium III.2) WARUNKI UDZIAŁUOpis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, w szczególności wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 100 000,00 zł, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. - Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują osobami posiadającymi określone przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno -budowlanej . Osoba pełniąca funkcję kierownika musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 50 % wartości zamówienia - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystaionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: - Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3 do SWZ). - Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4 do SIWZ). - Kopię uprawnień budowlanych kierownika budowy w dziedzinie konstrukcyjno -budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby budowlanej. - Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (załącznik nr 5 do SIWZ). - Informacje o podwykonawstwie (załącznik nr 6 do SIWZ c) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: - Załączenia do oferty informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Załączenie do oferty polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAPrzetarg nieograniczonyPrzetarg ograniczonyNegocjacje z ogłoszeniemDialog konkurencyjnyIV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofertNajniższa cena IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektronicznaTak NieAdres strony internetowej, na której będzie prowadzona:IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :www.bip.umig.lidzbark.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:Urząd Miasta i Gminy Lidzbark 13-230 Lidzbark ul. Sądowa 21 IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:Data: 18/09/2007 Godzina: 10:00Miejsce:Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku ul. Sadowa 21, pok.nr 9 (sekretariat)IV.3.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
ZAŁĄCZNIK IINFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH *
CZĘŚĆ Nr:
NAZWA:
1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Główny przedmiot
3) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA4) KRYTERIA OCENY OFERT