Urząd Zamówień PublicznychAl. Szucha 2/4; 00-582 WarszawaZamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP:http://www.portal.uzp.gov.pl
FORMULARZ ZP-400
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczenie obowiązkoweZamieszczenie nieobowiązkoweOGŁOSZENIE DOTYCZY:Zamówienia publicznegoZawarcia umowy ramowejUstanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI.1) NAZWA I ADRES
Nazwa:
Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku
Adres pocztowy:
ul. Sądowa 21
Miejscowość:
Kod pocztowy:
Województwo:
Lidzbark
13-230
warmińsko-mazurskie
Telefon:
Fax:
023 6961505
023 6962107
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.lidzbark.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGORodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) OPISII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającegoBudowa objazdu drogowego łączącego ul. Jeleńską z drogą wojewódzką Nr 544 w miejscowości Podcibórz II.1.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
Dostawy
Usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej na budowę objazdu drogowego łączącego ul. Jeleńską z drogą wojewódzką Nr 544 w miejscowości Podcibórz - dług. ok. 2,5km - w oparciu o posiadaną Koncepcję budowy objazdu drogowego łączącego ul. Jeleńską z drogą nr 544 w m. Podcibórz. 1) Wymagana jezdnia o nawierzchni asfaltowej, dwustronny chodnik ze ścieżkami rowerowymi z pasami zieleni oraz dwa ronda. Klasa drogi G , szerokość pasa drogowego 25m, jezdnia szer.7m. 2) Wymagane oświetlenie oraz kanalizacja deszczowa ( spływ w kierunku rzeki Wel). Zakres opracowania obejmuje: - wykonanie mapy do celów projektowych w skali 1:500, - projekt skrzyżowania z linią kolejową należy wykonać na mapach do celów projektowych zarejestrowanych w PKP S.A Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Gdańsku, Wydział geodezji i Regulowania Stanów prawnych Nieruchomości, 80-958 Gdańsk ul. Dyrekcyjna 2-4, - uzyskanie informacji terenowo - prawnej, map ewidencyjnych, wypisów z rejestru gruntów, wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego procesu projektowego, - uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami warunków technicznych i realizacyjnych inwestycji, - uzyskanie niezbędnych pozwoleń do realizacji zadania (pozwolenie wodno - prawne, decyzje środowiskowe i innych wymaganych do realizacji budowy), - opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego, w programie komputerowym typu np.: AutoCad, Corel, itp. z określeniem programu w jakim opracowano projekt, - przekazanie Zamawiającemu zatwierdzonego projektu budowlano - wykonawczego w 2-ch egzemplarzach oraz na osobnej płycie CD, - opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, kosztorysu ofertowego w 2-ch egzemplarzach oraz na CD, - opracowanie projektów organizacji ruchu w fazie budowy i docelowego, z uzyskaniem wymaganych uzgodnień i pozwoleń, - uzyskanie decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego. 4)Należy uwzględnić powstające w trakcie realizacji zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, w związku z czym w celu lokalizacji zjazdów na objazd z planowanych w mpzp terenów należy kontaktować się z Wykonawcą mpzp. Wykonawca przedstawi koncepcję rozwiązań projektowych w ciągu 2 miesięcy od daty podpisania umowy i uzyska akceptację zastosowanych rozwiązań od Zamawiającego w ciągu 2 tygodni od ich dostarczenia. Wykonawca uzyska zatwierdzenie projektu budowlano -wykonawczego od Zamawiającego przed złożeniem wniosku o zatwierdzenie projektu budowlanego przez organ architektoniczno - budowlany. Wykonawca otrzyma pełnomocnictwo Zamawiającego do wystąpienia w imieniu inwestora w procesie projektowym. Wykonawca przekaże Zamawiającemu prawa autorskie do dysponowania opracowaniem w zakresie przygotowania zamówienia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz realizacji inwestycji. Wykonawca określi potrzeby sprzętowo-programowe do czytania projektu z CD. Opracowania zostaną wykonane zgodnie z wymogami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do tych ustaw, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzeń: - Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, - Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Przekazanie opracowań Zamawiającemu nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za błędy dokumentacji wynikłe w trakcie procesu realizacji inwestycji. II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Słownik główny
Glówny przedmiot
74.23.22.00-6
Dodatkowe przedmioty
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowejTak, ilość części: 1 Nie II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowejTak Nie II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIAData zakończenia 31/10/2007 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIAInformacja na temat wadiumZamawiający nie wymaga wniesienia wadium III.2) WARUNKI UDZIAŁUOpis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca musi wykazać, że osoby będące wykonywać przedmiot zamówienia posiadają uprawnienia projektowe w specjalnościach: - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (należy załączyć uprawnienia oraz zaświadczenie z izby inżynierów budownictwa o przynależności do OIIB); 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) dostarczyli prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie to będzie stanowić załącznik nr 1 do oferty .Wzór stanowi załącznik nr 1do oferty
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składani ofert (§ 1 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane). Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 2 do oferty.
3.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: Wykonawca musi wykazać, że osoby będące wykonywać przedmiot zamówienia posiadają uprawnienia projektowe w specjalnościach: -drogowej, -instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (należy załączyć uprawnienia oraz zaświadczenie z izby inżynierów budownictwa o przynależności do OIIB); (§ 1 ust. 2 pkt 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane). Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 3 do oferty. Wzór stanowi załącznik nr 3do oferty. SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAPrzetarg nieograniczonyPrzetarg ograniczonyNegocjacje z ogłoszeniemDialog konkurencyjnyIV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofertNajniższa cena IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektronicznaTak Nie Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona:IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :www.bip.umig.lidzbark.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:Urząd Miasta i Gminy ul. Sądowa 21 pok. nr 18, 13-230 Lidzbark IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:Data: 24/09/2007 Godzina: 10:00Miejsce:Urząd Miasta i Gminy Lidzbark, ul. Sądowa 21 pok. nr 9 (sekretariat) 13-230 Lidzbark IV.3.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK IINFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH *
CZĘŚĆ Nr:
NAZWA:
1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Główny przedmiot
3) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA4) KRYTERIA OCENY OFERT