PGKS 341-1-12/09
                                                                                                                                                 Lidzbark, 2009-07-20


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: PGKS 341-1-12/09. Nazwa zadania: na„ Termomodernizacja budynku Gimnazjum Lidzbark”.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Gmina Lidzbark zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
GMINA LIDZBARK
Sądowa 21
13-230  Lidzbark
www.bip.umig.lidzbark.pl
email; umig@lidzbark.pl
Godziny urzędowania: 7.30 -  15.30

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
 www.bip.umig.lidzbark.pl 
 
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: Urząd Miasta i Gminy Lidzbark , ul. Sądowa 21 (pok. nr.18).
Odpłatność za SIWZ wynosi 10,00zł.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

„ Termomodernizacja budynku Gimnazjum Lidzbark”

W zakresie wymiana stolarki okiennej i drzwiowej :

1)       wymiana okien skrzynkowych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne z PCV, szklone szkłem bezpiecznym,  z obróbką osadzenia

2)       wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe zewnętrzne, wypełnione w całości poliwęglanem,ocieplone z samozamykaczem,

3)       wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe zewnętrzne, w części dolnej wypełnione poliwęglanem w górnej szkłem bezpiecznym, ocieplone z samozamykaczem,

4)       wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe zewnętrzne wypełnione w części górnej szkłem bezpiecznym w części dolnej poliwęglanem, ocieplone, z samozamykaczem,

5)       wymiana stolarki drewnianej na witryny aluminiowe,

6)       obróbki blacharskie z blachy powlekanej.

 

     Wspólny Słownik Zamówień (CPV): - 45.42.10.00-4  Roboty w zakresie stolarki budowlanej.

  Słownictwo główne Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy) 
  Dodatkowe przedmioty    ; x

   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.  

V.  Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych  

VI. Termin wykonania zamówienia:
   - do 30 września 2009r.

 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
 O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
1.2. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienialub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ;
1.3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

VIII. Informacja na temat wadium:

 [o]  Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium Waga 
 
Cena 100% 

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 10 sierpnia do godz. 10.30
 w siedzibie zamawiającego Urząd Miasta i Gminy
Ulica Sądowa 21
13-230 Lidzbark
Pokój nr 9 (Sekretariat)
  
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 10 sierpnia, o godz. 11.00
 w siedzibie zamawiającego Urząd Miasta i Gminy
Ulica; Sądowa 21
13-230  Lidzbark
Pokój nr 10 (Sala posiedzeń)
                          
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy.

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów   

nie dotyczy.

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

nie dotyczy.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone  w Biuletynie Zamówień Publicznych                                                                            

Numer ogłoszenia: 245688 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009

XVII. Informacje dodatkowe, w tym dot. finansowania projektu ze środków Unii Europejskiej:

                                                                                                

 

 

 

                                                                                                                   Burmistrz Lidzbarka

                                                                                                                     (-) Jan Rogowski