Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: ZORGANIZOWANIE I ZARZĄDZANIE STREFĄ PŁATNEGO PARKOWANIA (SPP) NA TERENIE MIASTA LIDZBARKA
Lidzbark: ZORGANIZOWANIE I ZARZĄDZANIE STREFĄ PŁATNEGO PARKOWANIA (SPP) NA TERENIE MIASTA LIDZBARKA
Numer ogłoszenia: 201532 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166150 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku, ul. Sądowa 21, 13-230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6961505, faks 023 6962107.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE I ZARZĄDZANIE STREFĄ PŁATNEGO PARKOWANIA (SPP) NA TERENIE MIASTA LIDZBARKA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania na terenie miasta Lidzbarka, zwanej w dalszej części szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia SPP . Uruchomienie strefy powinno nastąpić w terminie od dnia 02.07.2012r. 1. Obszar Strefy Płatnego Parkowania zgodnie z uchwałą Uchwały Nr XV/114/12 Rady Miejskiej w Lidzbarku z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania, stawek opłat i opłaty dodatkowej za parkowanie oraz sposobu ich pobierania (Dz. Urz. Woj. Warm.-Maz. z 14 maja 2012 r., poz. 1534), zmienionej Uchwałą Nr XVI1/140/12 Rady Miejskiej w Lidzbarku z dnia 26 kwietnia 2012 r. (Dz. Urz. Woj. Warm.-Maz. z 14 maja 2012r., poz. 1535) w sprawie zmiany uchwały Nr XV/114/12 Rady Miejskiej w Lidzbarku z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania, stawek opłat i opłaty dodatkowej za parkowanie oraz sposobu ich pobierania (Dz. Urz. Woj. Warm.-Maz. z 14 maja 2012 r., poz. 1534) , zwanej w dalszej części szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Uchwałą określa załącznik nr 5 - Mapa Strefy Płatnego Parkowania. 2. Uiszczanie opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w SPP obowiązuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 16.00- w soboty w godz. 9.00-13.00. Opłaty za parkowanie w SPP nie obowiązują w niedzielę i dni ustawowo wolne od pracy. 3. Stawki i sposób pobierania opłat parkingowych określa ww Uchwała. 4. Na obszarze SPP znajduje się około 187 miejsc postojowych. 5. Minimalną ilość nowych parkometrów do obsługi obszaru SPP określa się na 10 sztuk . 6. Zakres czynności do wykonania przez Wykonawcę: 1) Urządzenie i wyposażenie SPP w co najmniej 10 nowych parkometrów i inne urządzenia niezbędne do właściwego jej funkcjonowania. 2) Pobieranie opłat za parkowanie, opłat abonamentowych oraz opłat dodatkowych i ewidencjonowanie tych przychodów zgodnie z zasadami określonymi w umowie. 3) Kontrola uiszczania opłat za parkowanie. 4) Zorganizowanie, wyposażenie i prowadzenie w obrębie SPP Biura Strefy Płatnego Parkowania, zwanego w dalszej części szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Biurem SPP. Biuro winno być czynne w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 16.00 i w soboty w godz. 9.00-13.00. 5) Dozór techniczny i administracyjny oraz kompleksowy serwis gwarantujący stałą gotowość operacyjną urządzeń technicznych i komputerowych. Zakres prac wchodzących w skład zamówienia. 1. Urządzenie i wyposażenie SPP zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją, przy uwzględnieniu: 1) zastosowania przy organizowaniu SPP wyrobów dopuszczonych do obrotu powszechnego lub jednostkowego stosowania na podstawie odrębnych przepisów, 2) wykonania wszelkich niezbędnych zadań związanych z przeprowadzeniem zagospodarowania terenów parkingowych, 3) wykonania wszystkich niezbędnych prób, pomiarów, rozruchu. 4) wykonanie oznakowania pionowego 2. Dostawa i montaż na koszt i ryzyko Wykonawcy parkometrów oraz innych urządzeń technicznych niezbędnych do funkcjonowania SPP. 1) Urządzenia do pobierania i rozliczania opłat parkingowych winny być nowe , sprawne technicznie ( nieposiadające oznak użytkowania) i systematycznie sprawdzane pod względem technicznym. 2) Minimalne wymagania techniczno-eksploatacyjne parkometru: a) Winien być przeznaczony dla stref płatnego parkowania na drogach publicznych o dużej rotacji pojazdów. b) Pracować na otwartej przestrzeni w warunkach klimatycznych przy temperaturze od -
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRZEDSIĘBIORSTWO Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.,, ul. Zieluńska 26, 13-230 Lidzbark, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 249740,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
· Cena wybranej oferty: 278825,98
· Oferta z najniższą ceną: 278825,98 / Oferta z najwyższą ceną: 278825,98
· Waluta: PLN.
Burmistrz Lidzbarka
(-) Jan Rogowski
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Maria Bartwicka |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Maria Bartwicka |
Data wprowadzenia: | 2012-06-14 09:23:17 |
Opublikował: | Maria Bartwicka |
Data publikacji: | 2012-06-14 09:25:08 |
Ostatnia zmiana: | 2012-06-14 09:25:10 |
Ilość wyświetleń: | 1394 |