Lidzbark, dnia 07.04.2015r.

Gmina Lidzbark

ul. Sądowa 21

13-230 Lidzbark

pow. Działdowski woj. warmińsko-mazurskie

tel. 923) 69 61 505, fax (23) 69 62 107)

e-mail: umig@lidzbark.pl

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dla zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej równowartości 30 000 euro.

 

„ Zakup myjek wysokociśnieniowych dla Ochotniczych Straży pożarnych”

W nawiązaniu do zapytania ofertowego z dnia 25.03.2015r. znak: PGKS. 271.2.53.2015 zamieszczonego na stronie internetowej www.umig@lidzbark.pl  Zmawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę Nr 11 złożoną przez Wykonawcę:  KARCHER INTERVIP R. Stankowiak ul. Głogowska 249 , 60-111 Poznań  za cenę  ofertową brutto:13.161,00zł.( słownie: trzynaście tysięcy sto sześćdziesiąt jeden  złotych).

Uzasadnienie wyboru: Wykonawca spełnia wymagania i kryteria udziału w postępowaniu.

W kryterium cena + gwarancja Wykonawca uzyskał  91 pkt.

Cena oferty mieści się w kwocie jaką zamawiający przeznaczył na realizację niniejszego   zamówienia. 

 Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z  Zamawiającym w sprawie podpisania  umowy w terminie do dnia 09.04.02.2015r.

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

 Numer oferty

 

 Nazwa (firma) i  adres wykonawcy

 

Łączna liczba punktów

w kryterium

cena + gwarancja

1

BIMEX s.c. Rogozińska Anna

i Nowak Grażyna

ul. Witkowska 117 , 62-200 Gniezno

 

61,20

 

2

TECHFIX Marcin Sławiński

Radom, Warszawska 77

 

83,50

3

MJM Jaroszyńscy Maria Jaroszyńska

ul. Brukowa 4, 05-092 Łomianki

 

80,20

4

P.H.U. ASC-PRO s.c.

ul. Kościerzyńska 1A,51-416 Wrocław

 

89,50

5

KARCHER INTERVIP R.Stankowiak

ul. Głogowska 249 , 60-111 Poznań

91,00

 

6

Biuro Handlowe „BAS”

Sławomir Ciszewski

ul. Królewiecka 195, 82-300 Elbląg

 

49,40

 

 

                                      

                                                                                             Burmistrz

                                                                                             mgr Maciej Sitarek                                                                

                                                                                                       …………………………………………….  

                                                                                                                                             (podpis Zamawiającego)