Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Dokumentacja na budowę sieci kanalizacji w Gminie Lidzbark
Lidzbark: Dokumentacja na budowę sieci kanalizacyjnej w Gminie Lidzbark
Numer ogłoszenia: 226122 - 2015; data zamieszczenia: 01.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 195084 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku, ul. Sądowa 21, 13-230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6961505, faks 023 6962107.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokumentacja na budowę sieci kanalizacyjnej w Gminie Lidzbark.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji technicznej budowy sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Lidzbark obejmujących miejscowości Jeleń i Jamielnik. Zakres robót obejmuje budowę kolektorów kanalizacji grawitacyjnej o długości ok. 7100,0 mb oraz kanalizacji tłocznej o długości ok.4820,0 mb. Przewiduje się również budowę 4 szt. przepompowni ścieków oraz ok. 270 szt. studni przyłączeniowych. Przypadku umieszczenia studni w drogach utwardzonych należy zaprojektować przykanaliki wyprowadzone poza pas drogowy. Przyłączenie m. Jamielnik przewiduje się do przepompowni P-15 umiejscowionej na dz. nr. 129/23 obr. Jamielnik ( powstałej z podziału dz.nr. 129/20). Miejscowość Jeleń podłączona zostanie bezpośrednio do istniejącej oczyszczalni ścieków położonej na dz. nr 131 obręb Ciechanówko. 2. Zakres przedmiotu zamówienia musi obejmować przygotowanie wszystkich materiałów niezbędny dla całego zakresu objętego projektem: a) mapę do celów projektowych (podkład geodezyjno-wysokościowy) w skali 1:500 dla terenu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia oraz dla innych terenów, o ile prace projektowe i uzgodnienia wykażą taką potrzebę. Zamawiającemu należy przekazać mapę: na płycie CD - 1 egz., oryginał mapy - 1 egz. , b) mapę informacyjną i ewidencji gruntów, wykaz właścicieli i władających, c) koncepcję przebiegu sieci kanalizacyjnej i lokalizacji przepompowni zaakceptowaną przez Zamawiającego, d) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia publicznego (ew. sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko), e) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, f) projekt budowlany sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej, tłocznej i przykanalików, g) projekt przepompowni ścieków wraz z zasilaniem energetycznym, przyłączem wodociągowym, h) projekty wykonawcze, i) wszelkie wymagane uzgodnienia projektowe (w tym uzyskanie warunków technicznych przyłączenia do sieci elektroenergetycznych) i inne niezbędne opinie, j) uzyskanie od właścicieli nieruchomości oświadczenia o zgodzie (lub odmowie) na zaprojektowanie i wykonanie rurociągów i przyłączy przez ich posesje, k) zestawienia wszystkich przyłączy z podaniem numeru działki, adresu, właściciela działki i długości przyłącza, l) operat wodno-prawny wraz z uzyskaniem pozwolenia (jeżeli wystąpi taka potrzeba), m) ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów, n) projekt tymczasowej organizacji ruchu - wytyczne dla wykonawcy robót, o) projekt przebudowy lub zabezpieczenia kolidującej infrastruktury technicznej (w miarę wystąpienia takiej potrzeby), p) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, q) przedmiary robót, r) kosztorys inwestorski, s) wersję elektroniczną dokumentacji technicznej, t) uzyskanie w imieniu zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, u) sporządzenia dokumentacji odrębnie dla każdej z 2 miejscowości (Jamielnik i Jeleń). Załącznikiem nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia jest mapa planowanego przebiegu sieci kanalizacyjnej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.22.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pracownię Inwestycyjno Projektową INEKO Jerzy Kujawski, ul. Ostródzka 53, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 89990,00
-
Oferta z najniższą ceną: 85608,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17441400,00
-
Waluta: PLN.
Burmistrz
-
mgr Maciej Sitarek
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Maria Bartwicka |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Maria Bartwicka |
Data wprowadzenia: | 2015-09-01 14:17:15 |
Opublikował: | Maria Bartwicka |
Data publikacji: | 2015-09-01 14:19:00 |
Ostatnia zmiana: | 2015-09-01 15:14:18 |
Ilość wyświetleń: | 650 |