OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 60.000 EURO
URZĄD MIASTA I GMINY
LIDZBARK
13-230 LIDZBARK, UL. SĄDOWA 21
1.Przedmiotem zamówienia jest:
„ Remont, modernizacja i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Tarczyny,
gmina Lidzbark”
posiadający oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
- 45215500-2- Obiekty użyteczności publicznej
- 45232421-9 Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
- 45261910-6- Naprawa dachów
- 45262520-2- Roboty murarskie
- 45315600-4- Instalacje niskiego napięcia
- 45211125-6 Instalowanie okien z tworzyw sztucznych
- 4543000-7 Kładzenie płytek
- 45442100-8- Roboty malarskie
- 36133313-9 Stoliki
- 36151000-Stoły
- 36533000-6- Bilard
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie prac budowlanych polegających na :
1) Roboty budowlane:
b) wymiana obróbek blacharskich na obróbki z blachy powlekanej,
c) wymiana rynien i rur spustowych na system PCV,
d) wykonanie pokrycia z papy termozgrzewalnej na istniejącym pokryciu,
e) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w istniejących otworach na okna PCV i drzwi drewniane wzmocnione,
f) demontaż podłogi drewnianej w świetlicy oraz wykonanie nowych posadzek wraz z ułożeniem płytek „Gres” i terakoty w pomieszczeniu kuchni i sanitariatów,
g) wykonanie sufitu podwieszonego z kawałków metalowych, z wykonaniem ocieplenia z wełny mineralnej gr.12cm oraz montażu płyt GKFI gr.12,5 wodoogniochronnych,
h) wykonanie dwóch kabin sanitarnych wc z wyposażeniem /kompakt, umywalka i przepływowy ogrzewacz wody/,
i) montaż w kuchni zlewozmywaka i kuchni na gaz propan-butan,
j) wykonanie gładzi gipsowych i malowania farbami emulsyjnymi,
k) naprawa tynków elewacji oraz wykonanie nowego tynku nakrapianego z terazytu,
l) wykonanie opaski betonowej oraz podestów wejściowych przy budynku.
2) Roboty elektryczne:
a) wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej ,
b) montaż z podłączeniem opraw oświetleniowych żarowych,
c) montaż grzejników elektrycznych,
3) Wyposażenie świetlicy:
a) zakup stołu do bilarda - 1szt.,
b) zakup krzeseł świetlicowych ( stelaż z rury stalowej fi 20x1,5mm giętej i spawanej, malowany farbą proszkową, siedzisko i oparcie wykonane ze sklejki,
końce zabezpieczone stopkami malowane lakierem akrylowym, wymiary
430x480x870mm) w ilości - 80szt.
c) zakup stolików świetlicowych (konstrukcja rura kwadratowa 25x25mm, malowana farbą proszkową
końcówki zabezpieczone stopkami z tworzywa, blat stołu z płyty wiórowej laminowanej o grub. ok.
18mm; 750x750mm) w ilości - 20szt.
4) dostawa i montaż przydomowej oczyszczalni ścieków SNZG 3500.
ramach robót objętych niniejszym zamówieniem obowiązkiem Wykonawcy będzie również:
- stosowanie materiałów spełniających warunki wynikające z PN oraz posiadających
niezbędne atesty prawem przewidziane,
- zapewnienie na terenach objętych umową ładu, porządku oraz przestrzegania przepisów
BHP podczas prowadzonych robót.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.
Zamówienia uzupełniające mogą być realizowane na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5 i pkt. 6 Ustawy.
5. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
6. Informacje o podwykonawcach.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert z udziałem podwykonawców.
7. TRYB POSTĘPOWANIA
Przetarg nieograniczony – art. 39 i nast. Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
8. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia: do 14 sierpnia 2007r. dni licząc od daty zawarcia umowy.
9. KRYTERIA OCENY OFERT:
Cena: 100%
10. Miejsce i termin składania ofert :
Urząd Miasta i Gminy Lidzbark ul. Sądowa 21, I piętro (sekretariat) do dnia 17.04.2007r.
do godz. 10 00.
11. Specyfikację można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego lub prześlemy pocztą po
złożeniu wniosku przez oferenta oraz pobrać za pomocą portalu internetowego .
12. W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art.24 spełniający warunki zawarte w art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz warunki dodatkowe określone w specyfikacji.
13. OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI:
- Mirosław Kowalkowski nr tel. (023) 6961505 wew. 43 w godz. 900 do 1400 od poniedziałku do piątku.
14. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
15. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym przedmiotem niniejszego postępowania,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Burmistrz Lidzbarka
Jan Rogowski