OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA

 

w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 60.000 EURO

 

URZĄD MIASTA I GMINY

LIDZBARK

13-230 LIDZBARK, UL. SĄDOWA  21

1.Przedmiotem zamówienia jest:

 

„ Remont, modernizacja i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Tarczyny,
gmina Lidzbark”

 

posiadający oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

-         45215500-2- Obiekty użyteczności publicznej

-         45232421-9 Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

-         45261910-6- Naprawa dachów

-         45262520-2- Roboty murarskie

-         45315600-4- Instalacje niskiego napięcia

-         45211125-6 Instalowanie okien z tworzyw sztucznych

-         4543000-7 Kładzenie płytek

-         45442100-8- Roboty malarskie

-         36133313-9 Stoliki

-         36151000-Stoły

-         36533000-6- Bilard

 

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Zamówienie obejmuje wykonanie prac budowlanych polegających na :

 

1)  Roboty budowlane:

a)       rozbiórka starego i wymurowanie nowego komina ponad dachem,

b)      wymiana obróbek blacharskich na obróbki z blachy powlekanej,

c)       wymiana rynien i rur spustowych na system PCV,

d)      wykonanie pokrycia z papy termozgrzewalnej na istniejącym pokryciu,

e)      wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w istniejących otworach na okna PCV i drzwi drewniane wzmocnione,

f)         demontaż podłogi drewnianej w świetlicy oraz wykonanie nowych posadzek wraz z ułożeniem płytek „Gres” i terakoty w pomieszczeniu kuchni i sanitariatów,

g)      wykonanie sufitu podwieszonego z kawałków metalowych, z wykonaniem ocieplenia z wełny mineralnej gr.12cm oraz montażu płyt GKFI gr.12,5 wodoogniochronnych,

h)       wykonanie dwóch kabin sanitarnych wc z wyposażeniem /kompakt, umywalka i przepływowy ogrzewacz wody/,

i)         montaż w kuchni zlewozmywaka i kuchni na gaz propan-butan,

j)         wykonanie gładzi gipsowych i malowania farbami emulsyjnymi,

k)       naprawa tynków elewacji oraz wykonanie nowego tynku nakrapianego z terazytu,

l)         wykonanie opaski betonowej oraz podestów wejściowych przy budynku.



2)   Roboty elektryczne:

 

     a) wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej ,

     b) montaż z podłączeniem opraw oświetleniowych żarowych,

     c) montaż grzejników elektrycznych,

3)   Wyposażenie świetlicy:

 

a)       zakup stołu do bilarda - 1szt.,

b)      zakup krzeseł  świetlicowych (  stelaż z rury stalowej fi 20x1,5mm giętej  i spawanej, malowany farbą proszkową, siedzisko i oparcie wykonane ze sklejki, 

      końce zabezpieczone stopkami malowane lakierem akrylowym, wymiary

      430x480x870mm) w ilości - 80szt.

c)       zakup stolików świetlicowych (konstrukcja rura kwadratowa 25x25mm, malowana farbą proszkową

      końcówki zabezpieczone stopkami z tworzywa, blat stołu z płyty wiórowej laminowanej o grub. ok. 

      18mm; 750x750mm) w ilości - 20szt.

 

4)  dostawa i montaż przydomowej oczyszczalni ścieków SNZG 3500.

 

     ramach robót objętych niniejszym zamówieniem obowiązkiem Wykonawcy będzie również:

     - stosowanie materiałów spełniających warunki wynikające z PN oraz posiadających

       niezbędne atesty prawem przewidziane,

     - zapewnienie na terenach objętych umową ładu, porządku oraz przestrzegania przepisów

        BHP podczas prowadzonych robót.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.

Zamówienia uzupełniające mogą być realizowane  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5 i pkt. 6 Ustawy.

5. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

6. Informacje o podwykonawcach.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert z udziałem podwykonawców.

7. TRYB POSTĘPOWANIA

Przetarg nieograniczony – art. 39 i nast. Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych

8. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin realizacji zamówienia: do 14 sierpnia 2007r. dni licząc od daty zawarcia umowy.

 

9. KRYTERIA OCENY OFERT:

Cena: 100%

 

10. Miejsce i termin składania ofert :

Urząd Miasta i Gminy Lidzbark ul. Sądowa 21, I piętro (sekretariat) do dnia 17.04.2007r.

do godz. 10 00.

 

11. Specyfikację  można odebrać  osobiście  w siedzibie Zamawiającego lub  prześlemy pocztą po   

 złożeniu  wniosku przez oferenta oraz pobrać za pomocą portalu internetowego .

 

12. W  przetargu mogą wziąć  udział  oferenci  nie wykluczeni na podstawie art.24 spełniający warunki zawarte w art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz warunki dodatkowe określone w specyfikacji.

 

13. OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI:

-         Mirosław Kowalkowski nr tel. (023) 6961505 wew. 43 w godz. 900 do 1400 od poniedziałku do piątku.

 

14. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

15. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają

obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym przedmiotem niniejszego postępowania,

2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

 

 

Burmistrz Lidzbarka

                                                                                                          Jan Rogowski