Urząd Zamówień Publicznych

AL Szucha 2/4; 00-582 Warszawa Zamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP: http://www.portal.uzp.gov.pl

FORMULARZ ZP-400

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zamieszczenie obowiązkowe OGŁOSZENIE DOTYCZY:

c: Zamówienia publicznego SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

1.1)  NAZWA I ADRES

Nazwa:

Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku Adres pocztowy:

ul. Sądowa 21

Miejscowość:                                           Kod pocztowy:                Województwo:

Lidzbark                                                    13-230                           warmińsko-

mazurskie

Telefon:                                                    Fax:

0236961505                                          0236962107

Adres strony internetowej zamawiającego: www.lidzbark.pl

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

1.2)  RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

11.1.1)  Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Ubezpeieczenie majątku Miasta i Gminy Lidzbark

11.1.2)  Rodzaj zamówienia

   Usługi

11.1.3)  Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

http://www.portal.uzp.gov.pl/cgi-bin/mgrqispi.dll                                                              2007-09-11

 


ZAMÓWIENIE OBEJMUJE: ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, Ubezpieczenie od kradzieży zwykłej, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od szkód materialnych, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie szyb od stłuczenia, Ubezpieczenie NNW członków OSP, Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, NNW, AC).

II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

Słownik główny

Główny przedmiot        66.33.00.00-0 Dodatkowe przedmioty

H.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej

«: Nie II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

* Nie II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA

Data zakończenia 15/04/2011

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

111.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

111.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

0  udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy
spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: l)posiadają uprawnienia
do wykonywania działalności ubezpieczeniowej , 2)posiadaj ą niezbędną wiedzę

1    doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuj ą osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdująsię w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają
wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)dostarczyli
prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania. Zamawiający
dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych
dokumentów.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

http://www.portal.uzp.gov.pl/cgi-bin/nigrqispi.dll

 l)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2) Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy , 3) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IY.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

IY.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IY.2.1) Kryteria oceny ofert

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

l. Cena                                                  -60.00

2. Zaakceptowane klauzule dodatkowe - 40.00

IY.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

Nie IY.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IY.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :

www.bip.umig.lidzbark.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Miasta i Gminy Lidzbark ,ul. Sądowa 21 13-230 Lidzbark (pok.nr 18)

IY.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

IY.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

http://www.portal.uzp.gov.pl/cgi-bin/mgrqispi.dll                                                              2007-09-11

IY.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

Data: 19/09/2007   Godzina: 10:00 Miejsce:

Urząd Miasta i Gminy Lidzbark ,ul. Sądowa 21 13-230 Lidzbark (pok.nr 9)-Sekretariat

IY.3.5) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30

IY.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Nie dotyczy

[      Publikacja ogłoszenia      ] [     Korekta ogłoszeń ia     j [     Przerwanie sesji     ] [    Wydruk strony   ~]

 

 

 

Burmistrz Lidzbarka
Jan Rogowski