Urząd Zamówień Publicznych
Al. Szucha 2/4; 00-582 Warszawa
Zamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP:
http://www.portal.uzp.gov.pl



 

FORMULARZ ZP-400

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU



Zamieszczenie obowiązkowe
Zamieszczenie nieobowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Zamówienia publicznego
Zawarcia umowy ramowej
Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES

Nazwa:

Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku

 

Adres pocztowy:

ul. Sądowa 21

 

Miejscowość:

Kod pocztowy:

Województwo:

Lidzbark

13-230

warmińsko-mazurskie

Telefon:

Fax:

 

023 6961505

023 6962107

 

Adres strony internetowej zamawiającego:

www.lidzbark.pl

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

nie dotyczy


I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Budowa objazdu drogowego łączącego ul. Jeleńską z drogą wojewódzką Nr 544 w miejscowości Podcibórz

II.1.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane

Dostawy

Usługi

 

 

 


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej na budowę objazdu drogowego łączącego ul. Jeleńską z drogą wojewódzką Nr 544 w miejscowości Podcibórz - dług. ok. 2,5km - w oparciu o posiadaną Koncepcję budowy objazdu drogowego łączącego ul. Jeleńską z drogą nr 544 w m. Podcibórz. 1) Wymagana jezdnia o nawierzchni asfaltowej, dwustronny chodnik ze ścieżkami rowerowymi z pasami zieleni oraz dwa ronda. Klasa drogi G , szerokość pasa drogowego 25m, jezdnia szer.7m. 2) Wymagane oświetlenie oraz kanalizacja deszczowa ( spływ w kierunku rzeki Wel). Zakres opracowania obejmuje: - wykonanie mapy do celów projektowych w skali 1:500, - projekt skrzyżowania z linią kolejową należy wykonać na mapach do celów projektowych zarejestrowanych w PKP S.A Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Gdańsku, Wydział geodezji i Regulowania Stanów prawnych Nieruchomości, 80-958 Gdańsk ul. Dyrekcyjna 2-4, - uzyskanie informacji terenowo - prawnej, map ewidencyjnych, wypisów z rejestru gruntów, wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego procesu projektowego, - uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami warunków technicznych i realizacyjnych inwestycji, - uzyskanie niezbędnych pozwoleń do realizacji zadania (pozwolenie wodno - prawne, decyzje środowiskowe i innych wymaganych do realizacji budowy), - opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego, w programie komputerowym typu np.: AutoCad, Corel, itp. z określeniem programu w jakim opracowano projekt, - przekazanie Zamawiającemu zatwierdzonego projektu budowlano - wykonawczego w 2-ch egzemplarzach oraz na osobnej płycie CD, - opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, kosztorysu ofertowego w 2-ch egzemplarzach oraz na CD, - opracowanie projektów organizacji ruchu w fazie budowy i docelowego, z uzyskaniem wymaganych uzgodnień i pozwoleń, - uzyskanie decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego. 4)Należy uwzględnić powstające w trakcie realizacji zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, w związku z czym w celu lokalizacji zjazdów na objazd z planowanych w mpzp terenów należy kontaktować się z Wykonawcą mpzp. Uwagi !!! Wykonawca przedstawi koncepcję rozwiązań projektowych w ciągu 2 miesięcy od daty podpisania umowy i uzyska akceptację zastosowanych rozwiązań od Zamawiającego w ciągu 2 tygodni od ich dostarczenia. Wykonawca uzyska zatwierdzenie projektu budowlano - wykonawczego od Zamawiającego przed złożeniem wniosku o zatwierdzenie projektu budowlanego przez organ architektoniczno - budowlany. Wykonawca otrzyma pełnomocnictwo Zamawiającego do wystąpienia w imieniu inwestora w procesie projektowym. Wykonawca przekaże Zamawiającemu prawa autorskie do dysponowania opracowaniem w zakresie przygotowania zamówienia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz realizacji inwestycji. Wykonawca określi potrzeby sprzętowo-programowe do czytania projektu z CD. Opracowania zostaną wykonane zgodnie z wymogami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych oraz rozporządzeń wykonawczych do tych ustaw, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzeń: - Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, - Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Przekazanie opracowań Zamawiającemu nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za błędy dokumentacji wynikłe w trakcie procesu realizacji inwestycji.

II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

 

Słownik główny

Glówny przedmiot

74.23.22.00-6

Dodatkowe przedmioty

 



II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej

Tak,  ilość częsci: 1 Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Tak Nie

II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA

Data zakończenia 30/06/2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium

nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca musi wykazać, że osoby będące wykonywać przedmiot zamówienia posiadają uprawnienia projektowe w specjalnościach: - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (należy załączyć uprawnienia oraz zaświadczenie z izby inżynierów budownictwa o przynależności do OIIB); Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonał co najmniej 1 dokumentację projektową na przebudowę lub budowę drogi w ciągu dróg wojewódzkich lub krajowych o dł. min. 1 km, na podstawie której zostały zrealizowane roboty. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) dostarczyli prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie to będzie stanowić załączniknr 1 do oferty.Wzór stanowizałącznik nr 1do oferty. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenieo wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składani ofert (§ 1 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane).Dokument ten będziestanowić załączniknr 2 do oferty. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: Wykonawca musi wykazać, że osoby będące wykonywać przedmiot zamówienia posiadają uprawnienia projektowe w specjalnościach:drogowej,instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych,instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (należy załączyć uprawnienia oraz zaświadczenie z izby inżynierów budownictwa o przynależności do OIIB); (§ 1 ust. 2 pkt 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane). Dokument ten będziestanowić załączniknr 3 do ofert. Wzór stanowizałącznik nr 3do oferty Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają doświadczenie:Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonał co najmniej 1 dokumentację projektową na przebudowę lub budowę drogi w ciągu dróg wojewódzkich lub krajowych o dł. min. 1 km, na podstawie której zostały zrealizowane roboty.Dokument ten będziestanowić załączniknr 4 do oferty.Wzór stanowizałącznik nr 4do oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony
Przetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem
Dialog konkurencyjny

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

Tak Nie

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona:



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :

www.bip.umig.lidzbark.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Miasta i Gminy 13-230 Lidzbark, ul.13-230 Lidzbark (pok.nr18)

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

nie dotyczy

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

Data: 28/09/2007   Godzina: 10:00

Miejsce:

Urząd Miasta i Gminy 13-230 Lidzbark, ul.13-230 Lidzbark (pok.nr 9- sekretariat)

IV.3.5) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Nie dotyczy


ZAŁĄCZNIK I
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH *

CZĘŚĆ Nr:

NAZWA:


1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA



2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

 

Słownik główny

Główny przedmiot

 

Dodatkowe przedmioty

 



3) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA



4) KRYTERIA OCENY OFERT






 

Załączniki

Specyfikacja (212.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Maria Bartwicka
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Maria Bartwicka
Data wprowadzenia:2007-09-21 08:38:32
Opublikował:(brak danych)
Data publikacji:(brak danych)
Ostatnia zmiana:2007-09-21 08:42:14
Ilość wyświetleń:1395