Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Lidzbark Urząd Zamówień PublicznychAl. Szucha 2/4; 00-582 WarszawaZamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP:http://www.portal.uzp.gov.pl FORMULARZ ZP-400 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Zamieszczenie obowiązkoweZamieszczenie nieobowiązkoweOGŁOSZENIE DOTYCZY:Zamówienia publicznegoZawarcia umowy ramowejUstanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI.1) NAZWA I ADRES Nazwa: Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku Adres pocztowy: ul. Sądowa 21 Miejscowość: Kod pocztowy: Województwo: Lidzbark 13-230 warmińsko-mazurskie Telefon: Fax: 023 6961505 023 6962107 Adres strony internetowej zamawiającego: www.lidzbark.pl Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGORodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) OPISII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającegoZimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Lidzbark II.1.2) Rodzaj zamówienia Roboty budowlane Dostawy Usługi II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest : 1)odśnieżanie i zwalczanie śliskości z zastosowaniem solanki oraz posypywanie piaskiem, usuwanie błota śnieżnego oraz zlodowaciałych warstw śniegu, 2)utrzymanie chodników i schodów w zakresie odśnieżania oraz posypywanie piaskiem, ręczne usuwanie zlodowaciałych warstw ze szczególnym uwzględnieniem takich miejsc jak : punkty szczególne( przejścia dla pieszych, okolice szkół, przedszkoli, kościołów, przychodni zdrowia itp.) 1)wykaz ulic miasta Lidzbarka i dróg za miastem - według załącznika Nr 1. 2)utrzymanie chodników - według załącznika Nr 2. II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) Słownik główny Glówny przedmiot 90.21.20.00-6 Dodatkowe przedmioty 90.21.30.00-3 II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowejTak, ilość częsci: 1 Nie II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowejTak Nie II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIAOkres w miesiącach: 5 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIAInformacja na temat wadiumnie dotyczy III.2) WARUNKI UDZIAŁUOpis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) dostarczyli prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: - sporządzenia i załączenia do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3 do SWZ). - sporządzenia i załączenia do oferty wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4 do SIWZ). - Wykonawca musi wykazać, że posiada minimum dwa pojazdy z pługiem dwustrronnym oraz inne niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia, należy sporządzić i załączyć do oferty wykaz tego sprzętu (załącznik nr 5 do SIWZ). - Informacje o podwykonawstwie (załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku wskazania podwykonawcy (załącznik nr 6 do SIWZ), warunkiem podpisania umowy na wykonanie zadania jest przedłożenie umowy z podwykonawcą. c) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: - załączenia do oferty informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - załączenie do oferty polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAPrzetarg nieograniczonyPrzetarg ograniczonyNegocjacje z ogłoszeniemDialog konkurencyjnyIV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofertNajniższa cena IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektronicznaTak Nie Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona: IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :www.bip.umig.lidzbark.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:Urząd Miasta i Gminy Lidzbark, 13-230 Lidzbark ul. Sądowa 21 (pok. nr 18). IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:nie dotyczy IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:nie dotyczy IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:Data: 10/10/2007 Godzina: 10:00Miejsce:Urząd Miasta i Gminy Lidzbark, 13-230 Lidzbark ul. Sądowa 21 (pok. nr 15). IV.3.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:nie dotyczy ZAŁĄCZNIK IINFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH * CZĘŚĆ Nr: NAZWA: 1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) Słownik główny Główny przedmiot Dodatkowe przedmioty 3) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA4) KRYTERIA OCENY OFERT Załączniki (2) Metadane Drukuj Historia zmian Załączniki Specyfikacja (201.5kB) Załączniki do Specyfikacji (253kB) Metadane Źródło informacji:Maria Bartwicka Data utworzenia:(brak danych) Wprowadził do systemu:Maria Bartwicka Data wprowadzenia:2007-10-03 12:27:36 Opublikował:Maria Bartwicka Data publikacji:2007-10-03 12:29:25 Ostatnia zmiana:2007-10-03 12:29:25 Ilość wyświetleń:1378