Modernizacja sali widowiskowej Urząd Zamówień PublicznychAl. Szucha 2/4; 00-582 WarszawaZamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP:http://www.portal.uzp.gov.pl FORMULARZ ZP-400 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Zamieszczenie obowiązkoweZamieszczenie nieobowiązkoweOGŁOSZENIE DOTYCZY:Zamówienia publicznegoZawarcia umowy ramowejUstanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI.1) NAZWA I ADRES Nazwa: Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku Adres pocztowy: ul. Sądowa 21 Miejscowość: Kod pocztowy: Województwo: Lidzbark 13-230 warmińsko-mazurskie Telefon: Fax: 023 6961505 023 6962107 Adres strony internetowej zamawiającego: www.lidzbark.pl Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGORodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) OPISII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającegoModernizacja sali widowiskowej II.1.2) Rodzaj zamówienia Roboty budowlane Dostawy Usługi II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Zakres przedsięwzięcia obejmuje: dostawę oraz montaż foteli kinowych oraz wykonanie ich wg. następujących parametrów technicznych: a)konstrukcja nośna fotela wykonana z profili stalowych zamkniętych malowanych proszkowo (60x30x3mm), b) stopy fotela estetyczne i sztywne, z tłoczonej blachy ( trwały i estetyczny element- brak widocznych spawów), c) oparcie i siedzisko o kształcie ergonomicznym trudno-zapalne z pianki PU, d) tył oparcia ma być zabezpieczony, e) mechanizm podnoszenia fotela - sprężynowy lub grawitacyjny, f) siedzisko musi posiadać mechanizm umożliwiający wymianę bez konieczności demontażu innych części fotela, g) boki fotela tapicerowane (tylko zewnętrzne w rzędzie), h) tkanina tapicerska minimum 35 tysięcy cykli, i) wymiar fotela: - wysokość - 85 cm - głębokość ( po złożeniu siedziska) - 48cm, - szerokość ( po osiach podłokietników) - 52 cm k) fotel powinien jako cały wyrób posiadać atesty potwierdzające spełnienie wymogów w zakresie przepisów p.poż i BHP zgodnie z Polską Normą PN EN 1021-1:1999;PN EN 1021-2:1999;PN:EN 12727:2004. l) pozostałe szczegóły techniczne ( kolorystyka, rozmieszczenie ) do ustalenia w trakcie nadzoru inwestorskiego. 1) Oferent zobowiązany jest do przedstawienia własnego opisu technicznego każdego elementu wyposażenia wraz z rysunkami przedstawiającymi rozwiązania konstrukcyjne foteli. 2) Oferenci mogą zaoferować w swojej ofercie fotele o takim samym standardzie jakościowym i cenowym. 3) Oferenci powinny dostarczyć wzór fotela w dniu otwarcia ofert. II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) Słownik główny Główny przedmiot 30.11.14.30-5 Dodatkowe przedmioty II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowejTak, ilość częsci: 1 Nie II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowejTak Nie II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIAData zakończenia 15/09/2008 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIAInformacja na temat wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁUOpis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:a) Aktualne odpisy z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. b) Wypełniony formularz ofertowy. c) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością. d) Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. f) Wykaz osób upoważnionych do występowania w imieniu oferenta . g) Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia (jeśli oferent przewiduje zatrudnienie podwykonawców). h) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. j) Formularz cenowy. k) Oferta powinna zawierać opis techniczny każdego elementu wyposażenia wraz z rysunkami przedstawiającymi rozwiązania konstrukcyjne foteli. l) Wykaz właściwych świadectw certyfikacyjnych. m) Zdjęcia fotela wymienionego w Rozdziale II pkt.1 oferowanego przez wykonawcę w ofercie. Uwaga: Wszystkie kserokopie zaświadczeń powinny zostać poświadczone za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę. SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAPrzetarg nieograniczonyPrzetarg ograniczonyNegocjacje z ogłoszeniemDialog konkurencyjnyIV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofertCena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena - 90.00 2. Warunki gwarancji - 10.00 IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektronicznaTak Nie Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona:IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :www.bip.umig.lidzbark.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:Urząd Miasta i Gminy Lidzbark, ul. Sądowa 21 13-230 Lidzbark pok. nr 18 IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:Data: 04/08/2008 Godzina: 10:00Miejsce:Urząd Miasta i Gminy Lidzbark, ul. Sądowa 21 13-230 Lidzbark pok. nr 9 ( sekretariat) IV.3.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ZAŁĄCZNIK IINFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH * CZĘŚĆ Nr: NAZWA: 1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) Słownik główny Główny przedmiot Dodatkowe przedmioty 3) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA4) KRYTERIA OCENY OFERT Załączniki (3) Metadane Drukuj Historia zmian Załączniki SWIZ - dostawa foteli kinowych (155kB) Dot.przetrgu nieograniczonego pn. Modernizacja sali widowiskowej (24.5kB) -Dot. Odpowiedzi na pyt. dot. Modernizacji sali widowiskowej (3.2MB) Metadane Źródło informacji:Maria Bartwicka Data utworzenia:(brak danych) Wprowadził do systemu:Maria Bartwicka Data wprowadzenia:2008-07-29 13:21:48 Opublikował:Maria Bartwicka Data publikacji:2008-07-29 13:26:24 Ostatnia zmiana:2008-07-29 13:25:58 Ilość wyświetleń:1360