Urząd Zamówień Publicznych
Al. Szucha 2/4; 00-582 Warszawa
Zamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP:
http://www.portal.uzp.gov.pl



 

FORMULARZ ZP-400

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU



Zamieszczenie obowiązkowe
Zamieszczenie nieobowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Zamówienia publicznego
Zawarcia umowy ramowej
Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES

Nazwa:

Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku

 

Adres pocztowy:

ul. Sądowa 21

 

Miejscowość:

Kod pocztowy:

Województwo:

Lidzbark

13-230

warmińsko-mazurskie

Telefon:

Fax:

 

023 6961505

023 6962107

 

Adres strony internetowej zamawiającego:

www.lidzbark.pl

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

 


I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Modernizacja sali widowiskowej

II.1.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane

Dostawy

Usługi

 

 

 


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Zakres przedsięwzięcia obejmuje: dostawę oraz montaż foteli kinowych oraz wykonanie ich wg. następujących parametrów technicznych: a)konstrukcja nośna fotela wykonana z profili stalowych zamkniętych malowanych proszkowo (60x30x3mm), b) stopy fotela estetyczne i sztywne, z tłoczonej blachy ( trwały i estetyczny element- brak widocznych spawów), c) oparcie i siedzisko o kształcie ergonomicznym trudno-zapalne z pianki PU, d) tył oparcia ma być zabezpieczony, e) mechanizm podnoszenia fotela - sprężynowy lub grawitacyjny, f) siedzisko musi posiadać mechanizm umożliwiający wymianę bez konieczności demontażu innych części fotela, g) boki fotela tapicerowane (tylko zewnętrzne w rzędzie), h) tkanina tapicerska minimum 35 tysięcy cykli, i) wymiar fotela: - wysokość - 85 cm - głębokość ( po złożeniu siedziska) - 48cm, - szerokość ( po osiach podłokietników) - 52 cm k) fotel powinien jako cały wyrób posiadać atesty potwierdzające spełnienie wymogów w zakresie przepisów p.poż i BHP zgodnie z Polską Normą PN EN 1021-1:1999;PN EN 1021-2:1999;PN:EN 12727:2004. l) pozostałe szczegóły techniczne ( kolorystyka, rozmieszczenie ) do ustalenia w trakcie nadzoru inwestorskiego. 1) Oferent zobowiązany jest do przedstawienia własnego opisu technicznego każdego elementu wyposażenia wraz z rysunkami przedstawiającymi rozwiązania konstrukcyjne foteli. 2) Oferenci mogą zaoferować w swojej ofercie fotele o takim samym standardzie jakościowym i cenowym. 3) Oferenci powinny dostarczyć wzór fotela w dniu otwarcia ofert.

II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

 

Słownik główny

Główny przedmiot

30.11.14.30-5

Dodatkowe przedmioty

 



II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej

Tak,  ilość częsci: 1 Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Tak Nie

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA

Data zakończenia 15/09/2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium



III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a) Aktualne odpisy z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. b) Wypełniony formularz ofertowy. c) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością. d) Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. f) Wykaz osób upoważnionych do występowania w imieniu oferenta . g) Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia (jeśli oferent przewiduje zatrudnienie podwykonawców). h) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. j) Formularz cenowy. k) Oferta powinna zawierać opis techniczny każdego elementu wyposażenia wraz z rysunkami przedstawiającymi rozwiązania konstrukcyjne foteli. l) Wykaz właściwych świadectw certyfikacyjnych. m) Zdjęcia fotela wymienionego w Rozdziale II pkt.1 oferowanego przez wykonawcę w ofercie. Uwaga: Wszystkie kserokopie zaświadczeń powinny zostać poświadczone za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony
Przetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem
Dialog konkurencyjny

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1. Cena

- 90.00

2. Warunki gwarancji

- 10.00



IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

Tak Nie

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona:



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :

www.bip.umig.lidzbark.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Miasta i Gminy Lidzbark, ul. Sądowa 21 13-230 Lidzbark pok. nr 18

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:



IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:



IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

Data: 04/08/2008   Godzina: 10:00

Miejsce:

Urząd Miasta i Gminy Lidzbark, ul. Sądowa 21 13-230 Lidzbark pok. nr 9 ( sekretariat)

IV.3.5) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:




ZAŁĄCZNIK I
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH *

CZĘŚĆ Nr:

NAZWA:


1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA



2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

 

Słownik główny

Główny przedmiot

 

Dodatkowe przedmioty

 



3) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA



4) KRYTERIA OCENY OFERT






 

 

Załączniki

SWIZ - dostawa foteli kinowych (155kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Dot.przetrgu nieograniczonego pn. Modernizacja sali widowiskowej (24.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
-Dot. Odpowiedzi na pyt. dot. Modernizacji sali widowiskowej (3.2MB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Maria Bartwicka
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Maria Bartwicka
Data wprowadzenia:2008-07-29 13:21:48
Opublikował:Maria Bartwicka
Data publikacji:2008-07-29 13:26:24
Ostatnia zmiana:2008-07-29 13:25:58
Ilość wyświetleń:1360