341-1-5/09
                                                                                                                  Lidzbark, 2009-01-29


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: PGKS 341-1-4/09. Nazwa zadania: na „ Dostawa pospółki frakcji od 0 - 50mm na uzupełnienie ubytków w nawierzchniach żwirowych i gruntowych dróg Gminny Lidzbark”.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Gmina Lidzbark zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
GMINA LIDZBARK
Sądowa 21
13-230  Lidzbark
www.bip.umig.lidzbark.pl
email; umig@lidzbark.pl
Godziny urzędowania: 7.30 -  15.30

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
 www.bip.umig.lidzbark.pl 
 
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: Urząd Miasta i Gminy Lidzbark , ul. Sądowa 21 (pok. nr.18).
Odpłatność za SIWZ wynosi 10,00zł.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

„ Dostawa pospółki frakcji od 0 - 50mm na uzupełnienie ubytków w nawierzchniach żwirowych i gruntowych dróg Gminny Lidzbark”

Przewiduje się dostawę pospółki  w ilości do 3500 t. Rocznie. Dostawa obejmuje zakup i dowóz pospółki we wskazane miejsce przez zamawiającego. Przy wycenie dostawy w celu określenia ceny ofertowej, wykonawca uwzględni wszystkie koszty związane z zakupem pospółki i transportem na średnią odległość do 20km, sukcesywnie w miarę potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego. Dostawa pospółki będzie odbywać się w obecności przedstawiciela zamawiającego, który będzie potwierdzał jakość i wielkość dostawy.

 

 

   Wspólny Słownik Zamówień CPV: 14.21.22.10-5.

  Słownictwo główne Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy) 
  Dodatkowe przedmioty    ; x

   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.  

V.  Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych  

VI. Termin wykonania zamówienia:
      do 31 grudnia 2011r.

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
 O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
1.2. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienialub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ;
1.3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

VIII. Informacja na temat wadium:

 [o]  Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium Waga 
 
Cena 100% 

X. Miejsce i termin składania ofert:

 Oferty należy składać do dnia: 2009-02-16 do godz. 10.00
 w siedzibie zamawiającego Urząd Miasta i Gminy
 Ulica Sądowa 21
 13-230 Lidzbark
 Pokój nr 9 (Sekretariat)
  
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-02-16, o godz. 10.30
 w siedzibie zamawiającego Urząd Miasta i Gminy
 Ulica; Sądowa 21
 13-230  Lidzbark
Pokój nr 10 (Sala posiedzeń)
                          
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2009-03-18.
                          
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy.

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów                                                              
nie dotyczy.

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

nie dotyczy.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

Numer ogłoszenia: 31605 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009

 

                                                    Z up. Burmistrza

                                                                                                         (-) Andrzej Wiśniewski    

                                                                                                               z-ca  Burmistrza