Zakup autobusu do przewozu dzieci niepełnosprawnych- Wyrównywanie różnic między regionami
Lidzbark, dnia 30.01.2009r.
PGKS 341-1-1/09
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
w trybie przetargu nieograniczonego
o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 - Prawa zamówień publicznych
URZĄD MIASTA I GMINY LIDZBARK
13-230 LIDZBARK, UL. SĄDOWA 21
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup autobusu do przewozu dzieci niepełnosprawnych –
Wyrównywanie różnic między regionami.
W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości na oferowany przedmiot zamówienia (umowy):
- gwarancja na części mechaniczne – co najmniej 2 lata lub 200.000 km;
- gwarancja na karoserię – co najmniej 6 lat;
- powłoka lakiernicza – 48 miesięcy.
Wspólny Słownik Zamówień CPV: 34.12.10.00-1.
2. TRYB POSTĘPOWANIA
Przetarg nieograniczony – art. 39 i nast. Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
3. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJAISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:
www.bip.umig.lidzbark.pl.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia: do 30 dni licząc od daty zawarcia umowy.
5. KRYTERIA OCENY OFERT:
Cena: 100%
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami.
9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej w przedmiotowym postępowaniu.
11. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
12. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszy postępowaniu.
14. Termin składania ofert upływa dnia 09.02.2009 r. o godz. 10 00.
Zamkniętą kopertę z ofertą, oznaczoną napisem „ ZAKUP AUTOBUSU” nie otwierać przed godz. 10.30. 09.02.2009r.należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Sądowej 21, 13-230 Lidzbark, pokój 9 (sekretariat).
15. OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI:
Jan Rogowski – Burmistrz Lidzbarka – (023) 6961505 wew. 50.
Tomasz Poniewski: nr tel. (023) 6961505 wew. 34 w godz. 9.00 do 14.00 od poniedziałku do piątku.
16. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
17. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków podmiotowych udziału w postępowaniu oferta musi zawierać
następujące dokumenty i oświadczenia:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu składane na podstawie art. 44 ustawy P.z.p. (w tym art.22 ust.1 ustawy P.z.p.) – wg załącznika Nr 2 do SIWZ,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę),
Zatwierdził: dnia 30.01.2009r.
Z up. Burmistrza
Andrzej Wiśniewski
Z-ca Burmistrza
....................................................
Załączniki (6) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Maria Bartwicka |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Maria Bartwicka |
Data wprowadzenia: | 2009-01-30 14:31:24 |
Opublikował: | Maria Bartwicka |
Data publikacji: | 2009-01-30 14:35:53 |
Ostatnia zmiana: | 2009-02-04 14:49:57 |
Ilość wyświetleń: | 1399 |