Lidzbark, dnia 30.01.2009r.

 

PGKS 341-1-1/09

 

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA

w trybie przetargu nieograniczonego

o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 - Prawa zamówień publicznych

 

 

URZĄD MIASTA I GMINY LIDZBARK

13-230 LIDZBARK, UL. SĄDOWA  21

 

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup autobusu do przewozu dzieci niepełnosprawnych – 

    Wyrównywanie różnic między regionami.

 

W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości na oferowany przedmiot zamówienia (umowy):

 

- gwarancja na części mechaniczne – co najmniej 2 lata lub 200.000 km;

- gwarancja na karoserię  – co najmniej 6 lat;

- powłoka lakiernicza – 48 miesięcy.

Wspólny Słownik Zamówień CPV: 34.12.10.00-1.

 

2. TRYB POSTĘPOWANIA

Przetarg nieograniczony – art. 39 i nast. Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

 

3. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJAISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:

www.bip.umig.lidzbark.pl.

 

4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin realizacji zamówienia: do 30 dni licząc od daty zawarcia umowy.

 

5. KRYTERIA OCENY OFERT:

Cena: 100%

 

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

8. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami.

9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej w przedmiotowym postępowaniu.

 

11. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

 

12. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

13. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszy postępowaniu.

 

14. Termin składania ofert upływa dnia 09.02.2009 r. o godz. 10 00.

 

Zamkniętą kopertę z ofertą, oznaczoną napisem „ ZAKUP AUTOBUSU” nie otwierać przed godz. 10.30.  09.02.2009r.należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Sądowej 21, 13-230 Lidzbark, pokój 9 (sekretariat).

 

15. OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI:

Jan Rogowski – Burmistrz Lidzbarka – (023) 6961505 wew. 50.

Tomasz Poniewski: nr tel. (023) 6961505 wew. 34 w godz. 9.00 do 14.00 od poniedziałku do piątku.

 

16. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

17. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

 

1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

 

Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.

W celu potwierdzenia spełnienia warunków podmiotowych udziału w postępowaniu oferta musi zawierać

następujące dokumenty i oświadczenia:

1) oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu składane na podstawie art. 44 ustawy P.z.p. (w tym art.22 ust.1 ustawy P.z.p.) – wg załącznika Nr 2 do SIWZ,

2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności

gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę),

 

 

 Zatwierdził: dnia 30.01.2009r.
Z up.  Burmistrza
Andrzej Wiśniewski
Z-ca Burmistrza 

                                                      ....................................................