Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

Lidzbark: Obsługa bankowa budżetu Gminy Lidzbark
Numer ogłoszenia: 304775 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku , ul. Sądowa 21, 13-230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6961505, faks 023 6962107.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lidzbark.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Lidzbark.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Lidzbark i niżej wymienionych jednostek organizacyjnych w latach 2011-2013: 1) Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Lidzbarku, ul. Jeleńska 38, 2) Przedszkole Miejskie w Lidzbarku ul. Akacjowa 19, 3) Gimnazjum Lidzbark ul. Nowa 10, 4) Gimnazjum Dłutowo ul. Długa 61 ,13-203 Dłutowo, 5) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Lidzbarku ul. Działdowska 13, 6) Szkoła Podstawowa w Kiełpinach, 13-230 Lidzbark 7) Szkoła Podstawowa w Wąpiersku, 13-230 Lidzbark, 8) Szkoła Podstawowa w Bryńsku, 13-230 Lidzbark 9) Szkoła Podstawowa w Dłutowie, ul. Długa 61 ,13-203 Dłutowo 10) Szkoła Podstawowa w Słupie, 13-230 Lidzbark 11) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lidzbarku, ul. Jeleńska 26, 12) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Lidzbarku, Leśniczówka 1. W przypadku łączenia, przekształcenia jednostek organizacyjnych lub powstania nowych wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie. Obecnie budżet Gminy Lidzbark na rok 2011 kształtuje się: 1) dochody budżetowe 37.604.572,58 zł 2) wydatki budżetowe 38.602.119,03 zł. Bankowa obsługa będzie polegała na: 1) bezpłatnym otwieraniu i prowadzeniu rachunków bieżących, pomocniczych, depozytowych (oraz rachunków do obsługi pozyskiwanych środków zewnętrznych, w tym funduszy unijnych), 2) realizacji poleceń przelewów do innych banków, 3) bezpłatnej realizacji poleceń przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku), 4) Przyjmowaniu wpłat gotówkowych, 5) dokonywaniu wypłat gotówkowych (wypłaty gotówkowe do 25.000 zł bez uprzedniego zamówienia gotówki), 6) zapewnieniu obsługi bankowej jednostkom organizacyjnym, w tym dokonywanie wypłat w siedzibie banku: - dodatków mieszkaniowych ok. 45 miesięcznie, - zasiłki stałe ok. 27 miesięcznie, - zasiłki okresowe ok. 43 miesięcznie, - zasiłki rodzinne i fundusz alimentacyjny ok. 1409 miesięcznie, 7) sporządzaniu wyciągów bankowych z potwierdzeniem salda na każdy dzień roboczy w formie papierowej, 8) sporządzaniu wyciągów bankowych za każdy dzień, w którym dokonano operacji finansowej na rachunku wraz z załącznikami w formie papierowej, 9) bezpłatnym udostępnieniu wszystkim jednostkom systemu umożliwiającego dokonanie drogą elektroniczną wyżej wymienionych czynności oraz bezpłatnym przeszkoleniu pracowników w tym zakresie: - składania poleceń przelewów z rachunków własnych na rachunki w bankach krajowych i przelewów wewnętrznych między rachunkami w tym samym banku, uzyskiwanie informacji i historii o wszystkich operacjach wykonywanych na rachunku w dniu bieżącym i w dniach poprzednich, 10) bezpłatnym udostępnieniu usługi elektronicznego dokonywania przelewów oraz uzyskiwaniu informacji o stanie rachunku, 11) realizacji przelewów w formie papierowej złożonych do godziny 14.00, w tym samym dniu, a złożone po godzinie 14.00 realizowane będą następnego dnia roboczego, 12) bezpłatnym wydawaniu wyciągów z rachunków bankowych z ustalonym saldem w dniu następnym do godz. 11.00, 13) bezpłatnym wydawaniu zaświadczeń przez bank, 14) bezpłatnym sporządzaniu odpisu wyciągów bankowych lub ksero, 15) bezpłatnym wydawaniu książeczek czekowych, 16) przenoszeniu przez Bank na rachunek budżetu Gminy Lidzbark, w ostatnim dniu roku, dochodów z tytułu naliczonych odsetek od środków na rachunkach bankowych jednostek podległych organizacyjnie Gminie, 17) oprocentowaniu rachunków bieżących i pomocniczych budżetu Gminy Lidzbark i jej jednostek organizacyjnych; bank zapewnia oprocentowanie środków na rachunkach bankowych Gminy Lidzbark i jej jednostek organizacyjnych (bieżących i pomocniczych) płatnych na każde żądanie. Oprocentowanie będzie obliczone w oparciu o stawkę procentową WIBID 1M ustaloną w pierwszym dniu każdego miesiąca, na podstawie średniej arytmetycznej stawki WIBID 1M z poprzedniego miesiąca i obowiązującą do ostatniego dnia miesiąca następnego, powiększoną lub pomniejszoną o marżę oferowaną przez Bank w ofercie. Zmiana oprocentowania środków pieniężnych zgromadzonych na rachunku bieżącym będzie następowała w miesięcznych okresach obrachunkowych. Odsetki na rachunkach będą naliczane i dopisywane na koniec każdego miesiąca. 18) gospodarowaniu wolnymi środkami płatniczymi poprzez codzienne lokowanie na oprocentowanych automatycznych lokatach typu overnight - automatycznych depozytów lokat nocnych obejmujących również soboty i niedziele (dotyczy rachunku budżetu Gminy Lidzbark); Minimalna kwota środków przyjmowanych na lokaty - bez ograniczeń. Okres kapitalizacji odsetek 1 miesiąc - dotyczy rachunku bieżącego. 19) udzielaniu kredytu w rachunku bieżącym do wysokości 1.500.000,00 PLN na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego ewidencjonowanego w rachunku bieżącym budżetu. Z kredytu Zamawiający będzie korzystał około 90 dni w roku. Kredyt w następnych latach objętych umową może ulec zmianie w przypadku, gdy uchwała na dany rok budżetowy określać będzie inny limit. Kredyt będzie ewidencjonowany w rachunku bieżącym budżetu Gminy Lidzbark. Zamawiający może dysponować środkami do wysokości przyznanego limitu zadłużenia, natomiast każdy wpływ na rachunek bankowy będzie powodował zmniejszenie salda zadłużenia. Kredyt oprocentowany będzie według dziennej stawki bazowej WIBOR dla depozytów 1M ustaloną jako średnią arytmetyczną notowań stawki WIBOR 1M za miesiąc poprzedzający kolejny miesięczny okres odsetkowy, powiększony lub pomniejszony o marżę Wykonawcy w wysokości określonej w złożonej ofercie, stałą w okresie obowiązywania zamówienia. Bank nalicza odsetki od faktycznie wykorzystanych środków kredytu, w miesięcznych okresach obrachunkowych. Bank zobowiązany jest do wyliczenia odsetek za każdy miesiąc i przekazania obciążenia dla Zamawiającego celem dokonania zapłaty. Spłata kredytu nastąpi najpóźniej w okresie do 31 grudnia danego roku budżetowego. B. Dodatkowe warunki i objaśnienia: 1) Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał siedzibę, oddział(filię) na terenie miasta Lidzbarka. 2) Zamawiający wymaga, aby stanowiska do bankowości elektronicznej funkcjonowały we wszystkich jednostkach z dniem obowiązywania umowy. 3) Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do zapewnienia kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa w zakresie bankowej obsługi finansowej budżetu gminy. 4) Zamawiający informuje, że wszystkie materiały dotyczące budżetu gminy są zamieszczone na stronie internetowej www.bip.umig.lidzbark.pl - sprawozdania w zakładce budżet - WPF w zakładce Wieloletnia Prognoza Finansowa - Opinie RIO w zakładce Uchwały SO RIO Olsztyn.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dostarczenie dokumentu potwierdzającego rejestrację banku. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana z zastosowaniem formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) dokument potwierdzający rejestrację banku, 2) dokument potwierdzający pełnomocnictwo osób uprawnionych do reprezentowania banku, 3) dokument potwierdzający prawo banku do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. -Prawo bankowe(Dz.U. z 2002r., Nr 72. poz.665 ze zm), 4) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,5) 5) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6) oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami podatkowymi w urzędzie skarbowym oraz w innych organach podatkowych np. opłat podatków lokalnych a także, że nie zalegają z opłatami składek na ubezpieczenie społeczne. 7) Projekt umowy do oferty uwzględniający istotne postanowienia określone w pkt.VII

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umig.lidzbark.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Lidzbark ul. Sądowa 21, 13-230 Lidzbark.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Lidzbark ul. Sądowa 21, 13-230 Lidzbark - sekretariat - I piętro pok. nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Burmistrz Lidzbarka

(-) Jan Rogowski