Budowa ulic na osiedlu usługowo-handlowym Skarpa III w Lidzbarku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Lidzbark: budowa ulic na osiedlu usługowo-handlowym Skarpa III w Lidzbarku
Publikacja obowiązkowa.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta i Gminy, do kontaktów: Katarzyna Bendyk, Mariusz Badaczewski, ul. Sądowa 21, 13-230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6961505, fax 023 6962107, e-mail: umig@lidzbark.pl.
Adresy internetowe
Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL):
Adres profilu nabywcy (URL):
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne.
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ulic na osiedlu usługowo-handlowym Skarpa III w Lidzbarku.
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miasto Lidzbark.
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
Czas trwania umowy ramowej:
Wartość umowy ramowej:
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa ulic na osiedlu usługowo-handlowym Skarpa III w Lidzbarku.
1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy.
1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.32.52, 45.23.32.90.
1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres: 1) Ulica Bukowa w Lidzbarku
Zamówienie obejmuje wykonanie prac budowlanych polegających na:
a) roboty pomiarowe i ziemne z formowaniem i zagęszczaniem nasypów o wys. do 3m na odcinku 570,40m.b,
b) mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni,
c) podbudowa z betonu klasy: B6 do 9Mpa grubo po zagęszczeniu 20cm - 3120m kw.,
d) krawężniki drogowe 15x30cm wraz z wykonaniem ław z betonu B-10 na podsypce cementowo - piaskowej o
dług. 978m,
f) wykonanie koryta o głębokości średn.30cm -131 m kw.,
g) regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych betonem B-15 - 1, 8m sześc.,
h) nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8cm szarej na podsypce cementowo-piaskowej - 3283m kw.,
i) oznakowanie ulicy - 19szt.
i) wykonanie poręczy ochronnej sztywnej z pochwytem i przeciągiem o dług. 15m.
ramach robót objętych niniejszym zamówieniem obowiązkiem Wykonawcy będzie również:
- stosowanie materiałów spełniąjących warunki wynikające z PN oraz posiadających niezbędne atesty prawem przewidziane,
- zapewnienie na terenach objętych umową ładu, porządku oraz przestrzegania przepisów BHP podczas prowadzonych robót.
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3data zakończenia: 31.10.2007
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 5632 PLN.
2) Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą brać udział wykonawcy którzy spełniają następujące warunki.
1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy
2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy.
3. Złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji.
4. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia.
5. Zrealizują zamówienie w ustalonym terminie (Rozdział III pkt. 4 SIWZ).
6. Przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie z Rozdz. III pkt.3.1 SIWZ.
7. Udzielą 21 dniowego terminu płatności.
8. Udokumentują posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności.
9. Wniosą zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny ofertowej.
10. Zaakceptują warunki zawarte we wzorze umowy.
11. Posiadają niezbędne uprawnienia i zezwolenia w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
12. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. udokumentują, że wykonywali w okresie ostatnich 3-ch lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadające swoim rodzajem, zakresem i wartością usłudze objętej niniejszym zamówieniem, z potwierdzeniem, że prace te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - referencje.
13. Posiadają własny lub dzierżawiony sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia. Sprzęt wykonawcy poruszający się po drogach publicznych musi posiadać aktualne badania techniczne oraz polisy ubezpieczenia komunikacyjnego. Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie w zakresie OC lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
14. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz zatrudniają osoby zdolne do wykonania zamówienia. Minimum jedna osoba, która będzie pełnić funkcję brygadzisty, winna posiadać co najmniej zasadnicze wykształcenie kierunkowe, potwierdzone stosownymi świadectwami (certyfikatami).
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, wg formuły "spełnia - nie spełnia". Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności zgodność załączonych do ofert.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1)
1. Oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2).
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert).
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
4. Oświadczenie o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie określonym w Rozdziale III pkt. 4 niniejszej SIWZ, 5. Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o akceptacji terminu związania ofertą.
6. Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o udzieleniu 21 dniowego terminu płatności. 7. Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym ( załącznik nr 1) o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy - (załącznik nr 6),
8. Wykaz dokumentów stanowiących integralną część oferty.
9. Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym ( załącznik nr 1), że prace objęte niniejszym zamówieniem wykona we własnym zakresie.
10. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
11. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca -załącznik nr 5). 12. Doświadczenie zawodowe gwarantujące wykonanie zamówienia (załącznik nr 4).
13 .Referencje.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
2) Kryteria oceny ofert
2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umig.lidzbark.pl.
Opłata:
Warunki i sposób płatności:
3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:
3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2007 godzina 10:00.
3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.07.2007, godzina 10:30, Urząd Miasta i Gminy Lidzbark ul. Sadowa 21, pok. nr 10 (sala posiedzeń).
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.
2) Informacje dodatkowe:
3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.05.2007.
Załączniki (5) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Kosztorys ofertowy (26.3kB) | ||
Specyfikacja (187.5kB) | ||
Odpowiedzi na pytania do przetargu (27kB) | ||
zał. nr 1 do wyjaśnień (408.3kB) | ||
zał. nr 1a do wyjaśnien (386.4kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Katarzyna Janiszewska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Katarzyna Janiszewska |
Data wprowadzenia: | 2007-06-08 15:00:42 |
Opublikował: | (brak danych) |
Data publikacji: | (brak danych) |
Ostatnia zmiana: | 2007-07-04 15:16:06 |
Ilość wyświetleń: | 1539 |