Budowa ulic na osiedlu usługowo-handlowym Skarpa III w Lidzbarku - /ul. Jaworowa i TopolowaII/ Urząd Zamówień PublicznychAl. Szucha 2/4; 00-582 WarszawaZamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP:http://www.portal.uzp.gov.pl FORMULARZ ZP-400 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Zamieszczenie obowiązkoweZamieszczenie nieobowiązkoweOGŁOSZENIE DOTYCZY:Zamówienia publicznegoZawarcia umowy ramowejUstanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI.1) NAZWA I ADRES Nazwa: Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku Adres pocztowy: ul. Sądowa 21 Miejscowość: Kod pocztowy: Województwo: Lidzbark 13-230 warmińsko-mazurskie Telefon: Fax: 023 6961505 023 6962107 Adres strony internetowej zamawiającego: www.lidzbark.pl Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGORodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) OPISII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającegoBudowa ulic na osiedlu usługowo-handlowym Skarpa III w Lidzbarku - /ul. Jaworowa i TopolowaII/ II.1.2) Rodzaj zamówienia Roboty budowlane Dostawy Usługi przysługuje odwołanie II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:1) Ulica Jaworowa w Lidzbarku o dług. 358,80m Zamówienie obejmuje wykonanie prac budowlanych polegających na : Roboty ziemne: a)roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych dla trasy drogi w terenie równinnym, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza na długości 358,80m, b)wykopy wykonywane spycharkami kW. Grunt kat. I-III 423m3, c)roboty ziemne wykonane koparkami w ziemi zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku na odl. do 1km, grunt kat. I-III - 335m3, d)formowanie i zagęszczenie nasypów o wysokości do 3m spycharkami, grunt. kat I-II - 88m3. Podbudowa: a)profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 18472, b)warstwa odcinająca z piasku, zagęszczana mechanicznie grub. 5cm- 18472, c)krawężniki betonowe 15x30cm wraz z wykonaniem ław z betonu B-10 na podsypce cement.-piaskowej - 718m, d)regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - 1,70m3. Nawierzchnia: e)nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 8cm. szarej układane na podsypce cement. - piask. , spoiny wypełnione piaskiem - 1847m2. Oznakowanie: a)pionowe znaki drogowe, słupki z rur stalowych o średnicy 50mm - 5szt., b)pionowe znaki drogowe ( zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne) - o pow. ponad 0,3m2 - 8szt., c)pionowe znaki drogowe, drogowskazy jednoramienne o pow. do 0,3m2 - 2szt. 2) Ulica Topolowa II w Lidzbarku o dług. 83,20m Zamówienie obejmuje wykonanie prac budowlanych polegających na : Roboty ziemne: a)roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych dla trasy drogi w terenie równinnym, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza na długości 83,20m, b)wykopy wykonywane spycharkami kW. Grunt kat. I-III 162m3, c)roboty ziemne wykonane koparkami w ziemi zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku na odl. do 1km, grunt kat. I-III - 116m3, d)formowanie i zagęszczenie nasypów o wysokości do 3m spycharkami, grunt. kat I-II - 45m3. Podbudowa: a)profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 528m2, b)warstwa odcinająca z piasku, zagęszczana mechanicznie grub. 5cm- 528m2, c)podbudowy betonowe, pielegnacja podbudowy piaskiem i wodą, grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm, beton B-7,5 Mpa-528m2, d)krawężniki betonowe 15x30cm wraz z wykonaniem ław z betonu B-10 na podsypce cement.-piaskowej - 185m. Nawierzchnia: a)nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 8cm. szarej układane na podsypce cement. - piask. , spoiny wypełnione piaskiem - 528m2. Oznakowanie: a) pionowe znaki drogowe, słupki z rur stalowych o średnicy 50mm - 6szt., b)pionowe znaki drogowe ( zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne) - o pow. ponad 0,3m2 - 8szt., c)pionowe znaki drogowe, drogowskazy jednoramienne o pow. do 0,3m2 - 6szt. Odwodnienie: a)budowa kolektora deszczowego z rur PCV łączonych na wcisk o średnicy zew. 315mm - 60m, b)studzienki ściekowe uliczne o średnicy 600mm z wpustami ulicznymi z podłączeniem do studzienki rewizyjnej - 3szt., c)studnia rewizyjna z kręgów betonowych o średnicy wewnętrznej 1000mm i głębokości 2000mm w gotowym wykopie- podstawa studni murowana - 2szt. II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) Słownik główny Glówny przedmiot 45.23.32.50-0 Dodatkowe przedmioty II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowejTak, ilość częsci: 1 Nie II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowejTak Nie II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIAData zakończenia 30/05/2008 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIAInformacja na temat wadiumnie dotyczy III.2) WARUNKI UDZIAŁUOpis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, w szczególności wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 200 000,00 zł, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. - Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują osobami posiadającymi określone przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno -budowlanej . Osoba pełniąca funkcję kierownika musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 50 % wartości zamówienia. - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: - Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3 do SWZ). - Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4 do SIWZ). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: a) Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie ustawy, żąda załączeni do oferty następujących dokumentów: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: - Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3 do SWZ). - Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4 do SIWZ). - Kopię uprawnień budowlanych kierownika budowy w dziedzinie konstrukcyjno -budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby budowlanej. - Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (załącznik nr 5 do SIWZ). - Informacje o podwykonawstwie (załącznik nr 6 do SIWZ c) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: - Załączenia do oferty informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Załączenia do oferty polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAPrzetarg nieograniczonyPrzetarg ograniczonyNegocjacje z ogłoszeniemDialog konkurencyjnyIV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofertNajniższa cena IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektronicznaTak Nie Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona:IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :www.bip.umig.lidzbark.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:Urząd Miasta i Gminy 13-230 Lidzbark ul. Sądowa 21, pok. nr 18. IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:nie dotyczy IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:nie dotyczy IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:Data: 18/02/2008 Godzina: 10:00Miejsce:Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku ul. Sądowa 21, pok. nr 9 (sekretariat) IV.3.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:nie dotyczy ZAŁĄCZNIK IINFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH * CZĘŚĆ Nr: NAZWA: 1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) Słownik główny Główny przedmiot Dodatkowe przedmioty 3) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA4) KRYTERIA OCENY OFERT Załączniki (2) Metadane Drukuj Historia zmian Załączniki Kosztorysy ofertowe ul. Jaworowa i Topolowa II (71kB) SIWZ- Ul. Jaworowa i ul. Topolowa II (183kB) Metadane Źródło informacji:Maria Bartwicka Data utworzenia:(brak danych) Wprowadził do systemu:Maria Bartwicka Data wprowadzenia:2008-01-23 12:41:11 Opublikował:Maria Bartwicka Data publikacji:2008-01-23 12:51:31 Ostatnia zmiana:2008-01-31 12:35:37 Ilość wyświetleń:1591