Przesyłanie ogłoszeń


Strona l z 4


Urząd Zamówień Publicznych Al. Szucha 2/4; 00-582 Warszawa Zamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP: http://www.portal.uzp.gov.pl

FORMULARZ ZP-400

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


>" Zamieszczenie obowiązkowe OGŁOSZENIE DOTYCZY:

*  Zamówienia publicznego SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

LI) NAZWA I ADRES

Nazwa:

Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku

Adres pocztowy:

ul. Sądowa 21

Miejscowość:

Lidzbark

Kod pocztowy:                                   Województwo:

13-230                                     warmińsko-mazurskie Telefon:    Fax:

                                                        0236961505                                               0236962107

Adres strony internetowej zamawiającego: www.lidzbark.pl

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

1.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.l) OPIS

11.1.1)  Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Remont mostu ul. Podzamcze Lidzbark

11.1.2)  Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane przysługuje odwołanie

11.1.3)  Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

I.ROBOTY ROZBIÓRKOWE CHODNIKA I BELKI PODPOROWEJ - 4,56 tn3; II.PRACE NAPRAWCZE a) izolacja przeciwwilgociowa - 36,00 m2 b) montaż zbrojenia 010 mm o rozstawie 15x15 cm w chodniku - 425 kg c) montaż krawężnika betonowego 15 x 30 x 100 -48,00 m; d) mieszanka betonowa B-30 w chodnikach - 4,70 m3; e) wykonanie cienkowarstwowej izolacji chodników o grubości 3 mm z żywicy epoksydowej - 46,80 m2; f) wykonanie chodników z kostki brukowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej (równolegle do skrzydełek) - 12,00 m2 III. PORĘZCZE MOSTOWE a) malowanie poręczy



                      mostowych - 35,40 m2;

                     IY.GZYMSY POMOSTU

                     a) malowanie gzymsu pomostu - 155,33 m2.

 

 

 

II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

Słownik główny

Główny przedmiot        45.22.11.11-3 Dodatkowe przedmioty

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej

^? Nie II. 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

* Nie II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA

Data zakończenia 15/05/2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

111.1)    WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium

111.2)    WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. l prawa zamówień publicznych: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. udokumentują, że wykonywali w okresie ostatnich 3-ch lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadające swoim rodzajem, zakresem i wartością usłudze objętej niniejszym zamówieniem, z potwierdzeniem, że prace te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - referencje. - Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują osobami posiadającymi określone przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie : dróg i mostów. Osoba pełniąca funkcję kierownika musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: a) Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie ustawy, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu

http://www.portal.uzp.gov.pl/cgi-bin/mgrqispi.dll                                                              2008-02-12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Przesyłanie ogłoszeń                                                                                                                 Strona 3 z 4

podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: - Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3 do SWZ). - Referencje (minimum dwie). - Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4 do SIWZ). - Kopię uprawnień budowlanych kierownika budowy w dziedzinie w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie : dróg i mostów oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby budowlanej, c) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: - Załączenia do oferty polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty' składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IY.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

*   Przetarg nieograniczony IV. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IY.2.1) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

IY.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

« Nie IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

rV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :

www.bip.umig.lidzbark.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Miasta i Gminy 13-230 Lidzbark ul. Sądowa 21, pok..nr 18.

IY.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

IY.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

http://www.portal.uzp.gov.pl/cgi-bin/mgrqispi.dll                                                                        2008-02-12

Przesyłanie ogłoszeń                                                                                                            Strona 4 z 4

IY.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

Data: 04/03/2008  Godzina: 10:00

Miejsce:

Urząd Miasta Gminy w Lidzbarku ul. Sądowa 21, pok. nr 9 - sekretariat

IY.3.5) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30

IY.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

http://www.portal.uzp.gov.pl/cgi-bin/mgrqispi.dll                                                              2008-02-12


[      Publikacja ogłoszenia      J [     Korekta ogłoszenia     ] [     Przerwanie sesji     ] [    Wydruk strony   ~]

 

Załączniki

Zał.nr6 Przedmiar robót (149.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
SIWZ (160kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Maria Bartwicka
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Maria Bartwicka
Data wprowadzenia:2008-02-12 10:46:24
Opublikował:Maria Bartwicka
Data publikacji:2008-02-12 10:55:03
Ostatnia zmiana:2008-02-12 11:11:43
Ilość wyświetleń:1335