Urząd Zamówień Publicznych
Al. Szucha 2/4; 00-582 Warszawa
Zamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP:
http://www.portal.uzp.gov.pl



 

FORMULARZ ZP-400

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU



Zamieszczenie obowiązkowe
Zamieszczenie nieobowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Zamówienia publicznego
Zawarcia umowy ramowej
Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES

Nazwa:

Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku

 

Adres pocztowy:

ul. Sądowa 21

 

Miejscowość:

Kod pocztowy:

Województwo:

Lidzbark

13-230

warmińsko-mazurskie

Telefon:

Fax:

 

023 6961505

023 6962107

 

Adres strony internetowej zamawiającego:

www.lidzbark.pl

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

 


I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Budowa ulic na osiedlu usługowo-handlowym Skarpa III w Lidzbarku

II.1.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane

Dostawy

Usługi

przysługuje odwołanie

 

 


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Budowa ulic na osiedlu usługowo-handlowym Skarpa III w Lidzbarku 1) Ulica Okopowa w Lidzbarku Zamówienie obejmuje wykonanie prac budowlanych polegających na : I. Roboty ziemne - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych dla trasy drogi- 166,5m, - wykopy wykonane spycharkami w gruncie kat.I-III- 218m3, - przemieszczenie gruntu na nasypy i hałdy odl. do 30m spycharkami - 56m3, - roboty ziemne wykonane koparkami w ziemi zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku, grunt kat.I-III na odl.do 3km na odkład - 162m3, - formowanie i zagęszczenie nasypów o wysokości do 3m spycharkami, grunt.kat I-II. II. PODBUDOWA - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 726m2, - warstwa odcinająca z piasku,zagęszczana mechanicznie grub. 5cm- 726m2, - podbudowa z betonu klasy : B6 do 9 Mpa grubość warstwy po zageszczeniu 20cm - 180m2, - podbudowa z betonu klasy : B6 do 9 Mpa grubość warstwy po zageszczeniu 15cm- 546m2, - krawężniki betonowe 15x30cm wraz z wykonaniem ław z betonu B-10 na podsypce cement.-piaskowej - 333m, - rozebranie drogi z płyt drogowych żelbetowych pełnych - 286m2. III. NAWIERZCHNIA - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8cm szarej układanej na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - 726m2 IV. OZNAKOWANIE - słupki do znaków drogowych z rur stalowych śred.50mm- 3szt., - znaki drogowe trójkątne i kwadratowe foliowane - 3 szt.

II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

 

Słownik główny

Glówny przedmiot

45.23.32.52-0

Dodatkowe przedmioty

 



II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej

Tak,  ilość częsci: 1 Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Tak Nie

II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA

Data zakończenia 31/10/2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, w szczególności wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 100 000,00 zł, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. - Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują osobami posiadającymi określone przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno -budowlanej . Osoba pełniąca funkcję kierownika musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 50 % wartości zamówienia - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystaionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: - Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3 do SWZ). - Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4 do SIWZ). - Kopię uprawnień budowlanych kierownika budowy w dziedzinie konstrukcyjno -budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby budowlanej. - Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (załącznik nr 5 do SIWZ). - Informacje o podwykonawstwie (załącznik nr 6 do SIWZ c) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: - Załączenia do oferty informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Załączenie do oferty polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony
Przetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem
Dialog konkurencyjny

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

Tak Nie

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona:



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :

www.bip.umig.lidzbark.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Miasta i Gminy Lidzbark 13-230 Lidzbark ul. Sądowa 21

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:



IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:



IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

Data: 18/09/2007   Godzina: 10:00

Miejsce:

Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku ul. Sadowa 21, pok.nr 9 (sekretariat)

IV.3.5) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:




ZAŁĄCZNIK I
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH *

CZĘŚĆ Nr:

NAZWA:


1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA



2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

 

Słownik główny

Główny przedmiot

 

Dodatkowe przedmioty

 



3) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA



4) KRYTERIA OCENY OFERT






 

Załączniki

SWIZ -Okopowa (128kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
PRZEDMIAR OKOPOWA (54.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
kosztorys ofertowy OKOPOWA (97.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Maria Bartwicka
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Maria Bartwicka
Data wprowadzenia:2007-08-27 11:29:25
Opublikował:(brak danych)
Data publikacji:(brak danych)
Ostatnia zmiana:2007-08-27 12:20:56
Ilość wyświetleń:1344