" Budowa ulic na osiedlu usługowo-handlowym Skarpa III w Lidzbarku" 1) Ulica Okopowa w Lidzbarku Urząd Zamówień PublicznychAl. Szucha 2/4; 00-582 WarszawaZamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP:http://www.portal.uzp.gov.pl FORMULARZ ZP-400 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Zamieszczenie obowiązkoweZamieszczenie nieobowiązkoweOGŁOSZENIE DOTYCZY:Zamówienia publicznegoZawarcia umowy ramowejUstanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI.1) NAZWA I ADRES Nazwa: Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku Adres pocztowy: ul. Sądowa 21 Miejscowość: Kod pocztowy: Województwo: Lidzbark 13-230 warmińsko-mazurskie Telefon: Fax: 023 6961505 023 6962107 Adres strony internetowej zamawiającego: www.lidzbark.pl Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGORodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) OPISII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającegoBudowa ulic na osiedlu usługowo-handlowym Skarpa III w Lidzbarku II.1.2) Rodzaj zamówienia Roboty budowlane Dostawy Usługi przysługuje odwołanie II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Budowa ulic na osiedlu usługowo-handlowym Skarpa III w Lidzbarku 1) Ulica Okopowa w Lidzbarku Zamówienie obejmuje wykonanie prac budowlanych polegających na : I. Roboty ziemne - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych dla trasy drogi- 166,5m, - wykopy wykonane spycharkami w gruncie kat.I-III- 218m3, - przemieszczenie gruntu na nasypy i hałdy odl. do 30m spycharkami - 56m3, - roboty ziemne wykonane koparkami w ziemi zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku, grunt kat.I-III na odl.do 3km na odkład - 162m3, - formowanie i zagęszczenie nasypów o wysokości do 3m spycharkami, grunt.kat I-II. II. PODBUDOWA - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 726m2, - warstwa odcinająca z piasku,zagęszczana mechanicznie grub. 5cm- 726m2, - podbudowa z betonu klasy : B6 do 9 Mpa grubość warstwy po zageszczeniu 20cm - 180m2, - podbudowa z betonu klasy : B6 do 9 Mpa grubość warstwy po zageszczeniu 15cm- 546m2, - krawężniki betonowe 15x30cm wraz z wykonaniem ław z betonu B-10 na podsypce cement.-piaskowej - 333m, - rozebranie drogi z płyt drogowych żelbetowych pełnych - 286m2. III. NAWIERZCHNIA - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8cm szarej układanej na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - 726m2 IV. OZNAKOWANIE - słupki do znaków drogowych z rur stalowych śred.50mm- 3szt., - znaki drogowe trójkątne i kwadratowe foliowane - 3 szt. II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) Słownik główny Glówny przedmiot 45.23.32.52-0 Dodatkowe przedmioty II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowejTak, ilość częsci: 1 NieII.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowejTak NieII.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIAData zakończenia 31/10/2007 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIAInformacja na temat wadiumZamawiający nie wymaga wniesienia wadium III.2) WARUNKI UDZIAŁUOpis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, w szczególności wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 100 000,00 zł, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. - Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują osobami posiadającymi określone przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno -budowlanej . Osoba pełniąca funkcję kierownika musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 50 % wartości zamówienia - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystaionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: - Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3 do SWZ). - Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4 do SIWZ). - Kopię uprawnień budowlanych kierownika budowy w dziedzinie konstrukcyjno -budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby budowlanej. - Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (załącznik nr 5 do SIWZ). - Informacje o podwykonawstwie (załącznik nr 6 do SIWZ c) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: - Załączenia do oferty informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Załączenie do oferty polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAPrzetarg nieograniczonyPrzetarg ograniczonyNegocjacje z ogłoszeniemDialog konkurencyjnyIV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofertNajniższa cena IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektronicznaTak NieAdres strony internetowej, na której będzie prowadzona:IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :www.bip.umig.lidzbark.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:Urząd Miasta i Gminy Lidzbark 13-230 Lidzbark ul. Sądowa 21 IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:Data: 18/09/2007 Godzina: 10:00Miejsce:Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku ul. Sadowa 21, pok.nr 9 (sekretariat)IV.3.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ZAŁĄCZNIK IINFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH * CZĘŚĆ Nr: NAZWA: 1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) Słownik główny Główny przedmiot Dodatkowe przedmioty 3) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA4) KRYTERIA OCENY OFERT Załączniki (3) Metadane Drukuj Historia zmian Załączniki SWIZ -Okopowa (128kB) PRZEDMIAR OKOPOWA (54.7kB) kosztorys ofertowy OKOPOWA (97.6kB) Metadane Źródło informacji:Maria Bartwicka Data utworzenia:(brak danych) Wprowadził do systemu:Maria Bartwicka Data wprowadzenia:2007-08-27 11:29:25 Opublikował:(brak danych) Data publikacji:(brak danych) Ostatnia zmiana:2007-08-27 12:20:56 Ilość wyświetleń:1344