obrazek

UNIA EUROPEJSKA

Publikacja Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2, rue Mercier, L-2985 Luksemburg   Faks: (352) 29 29 42 670

E-mail: mp-ojs@opoce.cec.eu.int           Informacje i formularze on-line: http://simap.eu.int

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

I.1) Nazwa, adresy i Punkty kontaktowe

Oficjalna nazwa:

Gmina Lidzbark 

Adres pocztowy:

Sądowa 21 

Miejscowość:

Lidzbark 

Kod pocztowy:

13-230 

Kraj:

PL 

Punkt kontaktowy:

Urząd Miasta i Gminy Lidzbark 

Osoba do kontaktów: Maia Bartwicka

Tel.:

(48-23) 696 15 05 

E-mail:

przetargi@lidzbark.pl 

 

Faks:

(48-23) 696 21 07 

Adresy internetowe (jeżeli dotyczy)

Ogólny adres instytucji zamawiającej  (URL):

www.lidzbark.pl 

Adres profilu nabywcy (URL):

 

 

Więcej informacji można uzyskać pod adresem:

 

[]   jak podano wyżej dla punktu kontaktowego

X  inny: proszę wypełnić załącznik A.I

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem:

 

[]   jak podano wyżej dla punktu kontaktowego

X  inny: proszę wypełnić załącznik A.II

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres:

 

[]   jak podano wyżej dla punktu kontaktowego

X  inny: proszę wypełnić załącznik A.III

 

I.2) Rodzaj instytucji zamawiającej i główny przedmiot lub przedmioty działalności

[]   Ministerstwo lub inny organ krajowy lub federalny, w tym jednostki regionalne i lokalne

[]   Agencja/Urząd krajowy lub federalny

X  Organ władzy regionalnej lub lokalnej

[]   Agencja/Urząd regionalny lub lokalny

[]   Podmiot prawa publicznego

[]   Instytucja/agencja europejska lub organizacja międzynarodowa

[]   Inne (proszę określić):____________

X  Ogólne usługi publiczne

[]   Obrona

[]   Porządek i bezpieczeństwo publiczne

X  Środowisko

[]   Sprawy gospodarcze i finansowe

[]   Zdrowie

X  Budownictwo i obiekty komunalne

[]   Ochrona socjalna

[]   Rekreacja, kultura i religia

[]   Edukacja

[]   Inne ( proszę określić): _______________

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających            tak []      nie X

 


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą

udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego „Budowa hali widowiskowo-sportowej przy Gimnazjum Lidzbark.

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
(Wybrać wyłącznie jedną kategorię – roboty budowlane, dostawy lub usługi – która najbardziej odpowiada konkretnemu przedmiotowi zamówienia lub zakupu)

(a) Roboty budowlane                     [] 

(b) Dostawy                                  [] 

(c) Usługi                                      X

Wykonanie

Zaprojektowanie i wykonanie

Wykonanie, za pomocą dowolnych środków, obiektu budowlanego odpowiadającego wymogom określonym przez instytucję zamawiającą

[] 

[] 

[] 

 

 

Kupno

Dzierżawa

Najem

Leasing

Połączenie powyższych form

[] 

[] 

[] 

[] 

[] 

Kategoria usług:                   nr  06

(dla usług kategorii 1-27 zob. załącznik II do dyrektywy 2004/18/WE)

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych

_____________________
_____________________

Kod NUTS            [][][][][]

Główne miejsce realizacji dostaw

_____________________
_____________________

Kod NUTS            [][][][][]

Główne miejsce świadczenia usług

_____________________
_____________________

Kod NUTS            [][][][][]

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego X                                   Utworzenia Dynamicznego Systemu Zakupów (DSZ)     [] 

Zawarcia umowy ramowej  [] 

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy)

Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami                        [] 

Liczba  [][][]  lub, jeżeli dotyczy, maksymalna liczba  [][][]
uczestników planowanej umowy ramowej

Umowa ramowa z jednym wykonawcą              [] 

Czas trwania umowy ramowej  Okres w latach: [][]  lub miesiącach:[][][]

Uzasadnienie dla umowy ramowej, której czas trwania przekracza okres czterech lat:   

_______________________________________________________

_______________________________________________________

Szacunkowa całkowita wartość zakupów w całym okresie obowiązywania umowy ramowej (jeżeli dotyczy, podać wyłącznie dane liczbowe):

Szacunkowa wartość bez VAT:  _______________                         Waluta:  __________

lub Zakres :   między    __________     a    __________               Waluta:  __________

Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone   (jeżeli możliwe do określenia)   __________

II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(-ów)

 

 

 

II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot

66.13.00.00-0

[][][][]-[]  [][][][]-[]   

Dodatkowe przedmioty

[][].[][].[][].[][]-[]

[][][][]-[]  [][][][]-[]   

 

[][].[][].[][].[][]-[]

[][][][]-[]  [][][][]-[]   

 

[][].[][].[][].[][]-[]

[][][][]-[]  [][][][]-[]   

 

[][].[][].[][].[][]-[]

[][][][]-[]  [][][][]-[]   

II.1.7)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)                  tak []       nie X

II.1.8) Podział na części(w celu podania informacji o częściach zamówienia należy                                 tak []       nie X
 wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części)            

Jeżeli tak, oferty należy składać w odniesieniu do (zaznaczyć tylko jedno pole):

tylko jednej części                           [] 

jednej lub więcej części                  [] 

wszystkich części                             [] 

II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych                                                                                   tak []      nie X

 

II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres(w tym wszystkie części i opcje, jeżeli dotyczy)

 

Jeżeli jest znana, szacunkowa wartość bez VAT (podać wyłącznie dane liczbowe):__________  Waluta: _____

lub Zakres :   między    _______________    a       _______________            Waluta: _____

II.2.2) Opcje (jeżeli dotyczy)                                                                                                                            tak []     nie [] 

Jeżeli tak, proszę podać opis takich opcji:
_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

Jeżeli jest znany,  wstępny harmonogram wykorzystania tych opcji:
w miesiącach:  [][]    lub    dniach:  [][][][]   (od udzielenia zamówienia)

Liczba możliwych wznowień  (jeżeli dotyczy):  [][][] lub  Zakres : między  [][][]  a [][][] 

Jeżeli są znane, w przypadku odnawialnych zamówień na dostawy lub usługi, szacunkowe ramy czasowe kolejnych zamówień:   w miesiącach: [][]    lub    dniach: [][][][]   (od udzielenia zamówienia)

 

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji

Okres w miesiącach:  [][]  lub  dniach:  [][][][]  (od udzielenia zamówienia)

lub

        Rozpoczęcie                   30/03/2010 (dd/mm/ rrrr)

        Zakończenie                   31/12/2020  (dd/mm/ rrrr)

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje(jeżeli dotyczy)

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

III.1.2)Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie

(jeżeli dotyczy)

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia                                             tak []      nie [] 
(jeżeli dotyczy)

Jeżeli tak, opis szczególnych warunków

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

 

III.2)Warunki udziału

III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 

 

 

 

 

 

 

III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

 

 

 

 

 

 

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów
(jeżeli dotyczy):

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

III.2.3) Zdolność techniczna

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

 

 

 

 

 

 

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów (jeżeli dotyczy):

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

III.2.4)   Zamówienia zastrzeżone    (jeżeli dotyczy)

tak    []     nie    [] 

Zamówienie jest zastrzeżone dla zakładów pracy chronionej

Realizacja zamówienia jest zastrzeżona w ramach programów pracy chronionej

[] 

[] 

 

III. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi

III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu                                      tak     []      nie     X

Jeżeli tak, odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych:

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi

  tak   []    nie  X

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury

IV.1.1) Rodzaj procedury

Otwarta

X

 

Ograniczona

[] 

 

Ograniczona przyspieszona

[] 

Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:

______________________________

Negocjacyjna

[] 

Kandydaci zostali już zakwalifikowani                                         tak   []    nie   [] 

Jeżeli tak, należy podać nazwy i adresy zakwalifikowanych już wykonawców w pkt  VI.3) Informacje dodatkowe

Negocjacyjna przyspieszona         

[] 

Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:

______________________________

Dialog konkurencyjny

[] 

 

IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
(procedura ograniczona i negocjacyjna, dialog konkurencyjny)

Przewidywana liczba wykonawców    [][][]

lub  Przewidywana minimalna liczba [][][] oraz, jeżeli właściwe, maksymalna liczba [][][]

Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów:

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________

IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu(procedura negocjacyjna, dialog konkurencyjny)

Zastosowanie procedury etapowej w celu stopniowego zmniejszania liczby                                         tak   []    nie   [] 
 omawianych rozwiązań lub negocjowanych ofert

 

IV. 2) Kryteria udzielenia zamówienia

IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia(proszę zaznaczyć właściwe pole (pola))

Najniższa cena                                                                                                                                              X

lub

Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów                                [] 

[]            kryteria określone poniżej (kryteria udzielenia zamówienia powinny zostać podane wraz z wagą lub
               w kolejności od najwazniejszego do najmniej ważnego, w przypadku gdy przedstawienie wag nie jest
               możliwe z oczywistych przyczyn)

[] kryteria określone w specyfikacjach, w zaproszeniu do składania ofert lub do negocjacji
lub w dokumencie opisowym

Kryteria

1.   ________________

2.   ________________

3.   ________________

4.   ________________

5.   ________________

Waga

________

________

________

________

________

Kryteria

6.   ________________

7.   ________________

8.   ________________

9.   ________________

10.  ________________

Waga

________

________

________

________

________

IV.2.2)  Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna                                                                               tak  []      nie X

Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej  (jeżeli dotyczy)

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

 

IV.3) Informacje administracyjne

IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą  (jeżeli dotyczy)

PGKS 341-1-1/2010

IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia                                                    tak []       nie X

Jeżeli tak,

Wstępne ogłoszenie informacyjne                  []       Ogłoszenie o profilu nabywcy       []    

Numer ogłoszenia w Dz.U.:[][][][]/S[][][]-[][][][][][][]  z dnia  [][]/[][]/[][][][]  (dd/mm/rrrr)

Inne wcześniejsze publikacje (jeżeli dotyczy)           [] 

Numer ogłoszenia w Dz.U.:[][][][]/S[][][]-[][][][][][][]  z dnia  [][]/[][]/[][][][]  (dd/mm/rrrr)

Numer ogłoszenia w Dz.U.:[][][][]/S[][][]-[][][][][][][]  z dnia  [][]/[][]/[][][][]  (dd/mm/rrrr)


 

IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych(z wyjątkiem Dynamicznego Systemu Zakupów) lub dokumentu opisowego (w przypadku dialogu konkurencyjnego)

Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów

Data: [][]/[][]/[][][][]  (dd/mm/rrrr)                                                                       Godzina: _____

Dokumenty odpłatne                                                                                                                                   tak []        nie [] 

Jeżeli tak, podać cenę (podać wyłącznie dane liczbowe):  _______________     Waluta:  _____

Warunki i sposób płatności:

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Data: 23/02/2010   (dd/mm/rrrr)                                                                        Godzina: 10:00          

IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom(jeżeli jest znana) (w przypadku procedur ograniczonej i negocjacyjnej oraz dialogu konkurencyjnego)

Data:[][]/[][]/[][][][](dd/mm/rrrr)

IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

ES CS DA DE ET EL EN FR IT LV LT HU MT NL PL PT SK SL FI SV
[]  []  []  []  []  []  []  []  []  []  []  []  []  []  X []  []  []  []  [] 

Inne: ____________________________________________________________

IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą(procedura otwarta)

Do: [][]/[][]/[][][][] (dd/mm/rrrr)

  lubOkres w miesiącach:  [][][] i/lub  dniach: [][][] (od ustalonej daty otrzymania ofert)

IV.3.8) Warunki otwarcia ofert

Data:    23/02/2010 (dd/mm/rrrr)                                                                                                                Godzina:  10:15

Miejsce (jeżeli dotyczy):  Urząd Miasta i Gminy Lidzbark, ul. Sądowa 21, 13-230 Lidzbark, Sala nr 10

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert (jeżeli dotyczy)                                 tak X       nie [] 

Gabriela Sadowska, Maria Bartwicka, Radosław Przybylski, Andrzej Wiśniewski, przedstawiciele wykonawcy.

 

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się (jeżeli dotyczy)     tak []        nie X

Jeżeli tak, przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń:  ______________________________

VI.2) Zamówienie dotyczy projektu / programu finansowanego
ze środków wspólnotowych
                                                                              tak []       nie X

Jeżeli tak, odniesienie do projektów i/lub programów:

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

VI.3) Informacje dodatkowe  (jeżeli dotyczy)

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Oficjalna nazwa: 

Adres pocztowy: 

 

Miejscowość: 

Kod pocztowy: 

Kraj:  

E-mail: 

 

Tel.: 

Adres internetowy (URL):: 

 

Faks: 

Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne (jeżeli dotyczy)

Oficjalna nazwa: 

Adres pocztowy: 

 

Miejscowość: 

Kod pocztowy: 

Kraj:  

E-mail: 

 

Tel.: 

Adres internetowy (URL):: 

 

Faks: 

VI.4.2) Składanie odwołań  (proszę wypełnić pkt VI.4.2) LUB jeżeli jest to niezbędne, pkt VI.4.3))

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Oficjalna nazwa: 

Adres pocztowy: 

 

Miejscowość: 

Kod pocztowy: 

Kraj:  

E-mail: 

 

Tel.: 

Adres internetowy (URL):: 

 

Faks: 

VI.5)  Data wysłania niniejszego ogłoszenia:  13/01/2010 (dd/mm/rrrr)


ZAŁĄCZNIK A

DODATKOWE ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE

 

I)Adresy i Punkty kontaktowe, gdzie można uzyskać dalsze informacje

Oficjalna nazwa:

Urząd Miasta i Gminy Lidzbark 

Adres pocztowy:

Sądowa 21 

Miejscowość:

Lidzbark 

Kod pocztowy:

13-230 

Kraj:

PL 

Punkt kontaktowy:

Urząd Miasta i Gminy 

Osoba do kontaktów: Maria Bartwicka

Tel.:

(48-23) 696 15 05 

E-mail:

przetargi@lidzbark.pl 

 

Faks:

(48-23) 696 21 07 

Adres internetowy (URL):

www.lidzbark.pl 

 

 

II)Adresy i Punkty kontaktowe, gdzie można uzyskać specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego i dynamicznego systemu zakupów)

Oficjalna nazwa:

Urząd Miasta i Gminy Lidzbark 

Adres pocztowy:

Sądowa 21 

Miejscowość:

Lidzbark 

Kod pocztowy:

13-230 

Kraj:

PL 

Punkt kontaktowy:

Urząd Miasta i Gminy 

Osoba do kontaktów: Maria Bartwicka

Tel.:

(48-23) 696 15 05 

E-mail:

przetargi@lidzbark.pl 

 

Faks:

(48-23) 696 21 07 

Adres internetowy (URL):

www.lidzbark.pl 

 

 

III) Adresy i Punkty kontaktowe, gdzie należy przesyłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Oficjalna nazwa:

Urząd Miasta i Gminy Lidzbark 

Adres pocztowy:

Sądowa 21 

Miejscowość:

Lidzbark 

Kod pocztowy:

13-230 

Kraj:

PL 

Punkt kontaktowy:

Urząd Miasta i Gminy 

Osoba do kontaktów: Maria Bartwicka

Tel.:

(48-23) 696 15 05 

E-mail:

przetargi@lidzbark.pl 

 

Faks:

(48-23) 696 21 07 

Adres internetowy (URL):

www.lidzbark.pl 

 


ZAŁĄCZNIK B

INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI

 

Część    nr     [][][]               Nazwa  ___________________________________

1) Krótki opis

____________________________________________________________

____________________________________________________________

____________________________________________________________

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot

[][].[][].[][].[][]-[]

[][][][]-[]  [][][][]-[]   

Dodatkowe przedmioty

[][].[][].[][].[][]-[]

[][][][]-[]  [][][][]-[]   

 

[][].[][].[][].[][]-[]

[][][][]-[]  [][][][]-[]   

 

[][].[][].[][].[][]-[]

[][][][]-[]  [][][][]-[]   

 

[][].[][].[][].[][]-[]

[][][][]-[]  [][][][]-[]   

3) Wielkość lub zakres

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

Jeżeli jest znany, szacunkowy koszt bez VAT (podać wyłącznie dane liczbowe):  __________      Waluta: ______

LUB Zakres :   między    ________________     a    ________________                       Waluta: ______

4) Wskazanie innej daty rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia i/lub czasu trwania zamówienia (jeżeli dotyczy)

Okres w miesiącach:  [][]  lub  dniach:  [][][][]  (od udzielenia zamówienia)

lub

        Rozpoczęcie                   [][]/[][]/[][][][] (dd/mm/ rrrr)

        Zakończenie                   [][]/[][]/[][][][]  (dd/mm/ rrrr)

5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

-------------------------( Wykorzystać powyższy Załącznik w liczbie odpowiadającej liczbie części)---------------