Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego "Budowa hali widowiskowo-sportowej przy Gimnazjum Lidzbark "
UNIA EUROPEJSKA Publikacja Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej E-mail: mp-ojs@opoce.cec.eu.int Informacje i formularze on-line: http://simap.eu.int
|
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1) Nazwa, adresy i Punkty kontaktowe
Oficjalna nazwa: Gmina Lidzbark | ||||||
Adres pocztowy: Sądowa 21 | ||||||
Miejscowość: Lidzbark |
Kod pocztowy: 13-230 |
Kraj: PL | ||||
Punkt kontaktowy: Urząd Miasta i Gminy Lidzbark Osoba do kontaktów: Maia Bartwicka |
Tel.: (48-23) 696 15 05 | |||||
E-mail: przetargi@lidzbark.pl
|
Faks: (48-23) 696 21 07 | |||||
Adresy internetowe (jeżeli dotyczy) Ogólny adres instytucji zamawiającej (URL): www.lidzbark.pl Adres profilu nabywcy (URL):
| ||||||
| ||||||
| ||||||
| ||||||
|
I.2) Rodzaj instytucji zamawiającej i główny przedmiot lub przedmioty działalności
[] Ministerstwo lub inny organ krajowy lub federalny, w tym jednostki regionalne i lokalne [] Agencja/Urząd krajowy lub federalny X Organ władzy regionalnej lub lokalnej [] Agencja/Urząd regionalny lub lokalny [] Podmiot prawa publicznego [] Instytucja/agencja europejska lub organizacja międzynarodowa [] Inne (proszę określić):____________ |
X Ogólne usługi publiczne [] Obrona [] Porządek i bezpieczeństwo publiczne X Środowisko [] Sprawy gospodarcze i finansowe [] Zdrowie X Budownictwo i obiekty komunalne [] Ochrona socjalna [] Rekreacja, kultura i religia [] Edukacja [] Inne ( proszę określić): _______________ |
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających tak [] nie X |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego „Budowa hali widowiskowo-sportowej przy Gimnazjum Lidzbark. | |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego X Utworzenia Dynamicznego Systemu Zakupów (DSZ) [] Zawarcia umowy ramowej [] | |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(-ów)
| |||||||||||||||||||||
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) | |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
II.1.7)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA) tak [] nie X | |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych tak [] nie X |
II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres(w tym wszystkie części i opcje, jeżeli dotyczy)
Jeżeli jest znana, szacunkowa wartość bez VAT (podać wyłącznie dane liczbowe):__________ Waluta: _____ lub Zakres : między _______________ a _______________ Waluta: _____ |
Jeżeli tak, proszę podać opis takich opcji: _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ Jeżeli jest znany, wstępny harmonogram wykorzystania tych opcji: |
Liczba możliwych wznowień (jeżeli dotyczy): [][][] lub Zakres : między [][][] a [][][] Jeżeli są znane, w przypadku odnawialnych zamówień na dostawy lub usługi, szacunkowe ramy czasowe kolejnych zamówień: w miesiącach: [][] lub dniach: [][][][] (od udzielenia zamówienia) |
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: [][] lub dniach: [][][][] (od udzielenia zamówienia) lubRozpoczęcie 30/03/2010 (dd/mm/ rrrr) Zakończenie 31/12/2020 (dd/mm/ rrrr) |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje(jeżeli dotyczy) _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ |
III.1.2)Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ |
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie (jeżeli dotyczy) _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ |
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia tak [] nie [] Jeżeli tak, opis szczególnych warunków _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ |
III.2)Warunki udziału
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego | |||
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
| |||
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa | |||
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
|
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ | ||
III.2.3) Zdolność techniczna | |||
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
|
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów (jeżeli dotyczy): ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ | ||
| |||
|
III. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu tak [] nie X Jeżeli tak, odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych: _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ | |
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi |
tak [] nie X |
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Rodzaj procedury
IV.1.1) Rodzaj procedury | ||
Otwarta |
X |
|
Ograniczona |
[] |
|
Ograniczona przyspieszona |
[] |
Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: ______________________________ |
Negocjacyjna |
[] |
Kandydaci zostali już zakwalifikowani tak [] nie [] Jeżeli tak, należy podać nazwy i adresy zakwalifikowanych już wykonawców w pkt VI.3) Informacje dodatkowe |
[] |
Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: ______________________________ | |
Dialog konkurencyjny |
[] |
|
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału Przewidywana liczba wykonawców [][][] lub Przewidywana minimalna liczba [][][] oraz, jeżeli właściwe, maksymalna liczba [][][] Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów: _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ _______________________________________________________________ | ||
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu(procedura negocjacyjna, dialog konkurencyjny) Zastosowanie procedury etapowej w celu stopniowego zmniejszania liczby tak [] nie [] |
IV. 2) Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia(proszę zaznaczyć właściwe pole (pola)) | ||||
Najniższa cena X lub Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów [] [] kryteria określone poniżej (kryteria udzielenia zamówienia powinny zostać podane wraz z wagą lub [] kryteria określone w specyfikacjach, w zaproszeniu do składania ofert lub do negocjacji | ||||
| ||||
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak [] nie X | ||||
Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej (jeżeli dotyczy) _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ |
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą (jeżeli dotyczy) PGKS 341-1-1/2010 |
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia tak [] nie X Jeżeli tak, Wstępne ogłoszenie informacyjne [] Ogłoszenie o profilu nabywcy [] Numer ogłoszenia w Dz.U.:[][][][]/S[][][]-[][][][][][][] z dnia [][]/[][]/[][][][] (dd/mm/rrrr) Inne wcześniejsze publikacje (jeżeli dotyczy) [] Numer ogłoszenia w Dz.U.:[][][][]/S[][][]-[][][][][][][] z dnia [][]/[][]/[][][][] (dd/mm/rrrr) Numer ogłoszenia w Dz.U.:[][][][]/S[][][]-[][][][][][][] z dnia [][]/[][]/[][][][] (dd/mm/rrrr) |
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych(z wyjątkiem Dynamicznego Systemu Zakupów) lub dokumentu opisowego (w przypadku dialogu konkurencyjnego) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów Data: [][]/[][]/[][][][] (dd/mm/rrrr) Godzina: _____ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dokumenty odpłatne tak [] nie [] Jeżeli tak, podać cenę (podać wyłącznie dane liczbowe): _______________ Waluta: _____ Warunki i sposób płatności: _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Data: 23/02/2010 (dd/mm/rrrr) Godzina: 10:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom(jeżeli jest znana) (w przypadku procedur ograniczonej i negocjacyjnej oraz dialogu konkurencyjnego) Data:[][]/[][]/[][][][](dd/mm/rrrr) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Inne: ____________________________________________________________ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą(procedura otwarta) Do: [][]/[][]/[][][][] (dd/mm/rrrr) lubOkres w miesiącach: [][][] i/lub dniach: [][][] (od ustalonej daty otrzymania ofert) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert Data: 23/02/2010 (dd/mm/rrrr) Godzina: 10:15 Miejsce (jeżeli dotyczy): Urząd Miasta i Gminy Lidzbark, ul. Sądowa 21, 13-230 Lidzbark, Sala nr 10 Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert (jeżeli dotyczy) tak X nie [] Gabriela Sadowska, Maria Bartwicka, Radosław Przybylski, Andrzej Wiśniewski, przedstawiciele wykonawcy. |
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się (jeżeli dotyczy) tak [] nie X Jeżeli tak, przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: ______________________________ | |||||||||||||||
VI.2) Zamówienie dotyczy projektu / programu finansowanego Jeżeli tak, odniesienie do projektów i/lub programów: _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ | |||||||||||||||
VI.3) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy) _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ | |||||||||||||||
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE | |||||||||||||||
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze | |||||||||||||||
| |||||||||||||||
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne (jeżeli dotyczy) | |||||||||||||||
| |||||||||||||||
VI.4.2) Składanie odwołań (proszę wypełnić pkt VI.4.2) LUB jeżeli jest to niezbędne, pkt VI.4.3)) Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ | |||||||||||||||
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań | |||||||||||||||
| |||||||||||||||
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13/01/2010 (dd/mm/rrrr) |
ZAŁĄCZNIK A
DODATKOWE ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE
I)Adresy i Punkty kontaktowe, gdzie można uzyskać dalsze informacje
Oficjalna nazwa: Urząd Miasta i Gminy Lidzbark | ||
Adres pocztowy: Sądowa 21 | ||
Miejscowość: Lidzbark |
Kod pocztowy: 13-230 |
Kraj: PL |
Punkt kontaktowy: Urząd Miasta i Gminy Osoba do kontaktów: Maria Bartwicka |
Tel.: (48-23) 696 15 05 | |
E-mail: przetargi@lidzbark.pl
|
Faks: (48-23) 696 21 07 | |
Adres internetowy (URL): www.lidzbark.pl |
II)Adresy i Punkty kontaktowe, gdzie można uzyskać specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego i dynamicznego systemu zakupów)
Oficjalna nazwa: Urząd Miasta i Gminy Lidzbark | ||
Adres pocztowy: Sądowa 21 | ||
Miejscowość: Lidzbark |
Kod pocztowy: 13-230 |
Kraj: PL |
Punkt kontaktowy: Urząd Miasta i Gminy Osoba do kontaktów: Maria Bartwicka |
Tel.: (48-23) 696 15 05 | |
E-mail: przetargi@lidzbark.pl
|
Faks: (48-23) 696 21 07 | |
Adres internetowy (URL): www.lidzbark.pl |
III) Adresy i Punkty kontaktowe, gdzie należy przesyłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Oficjalna nazwa: Urząd Miasta i Gminy Lidzbark | ||
Adres pocztowy: Sądowa 21 | ||
Miejscowość: Lidzbark |
Kod pocztowy: 13-230 |
Kraj: PL |
Punkt kontaktowy: Urząd Miasta i Gminy Osoba do kontaktów: Maria Bartwicka |
Tel.: (48-23) 696 15 05 | |
E-mail: przetargi@lidzbark.pl
|
Faks: (48-23) 696 21 07 | |
Adres internetowy (URL): www.lidzbark.pl |
ZAŁĄCZNIK B
INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI
Część nr [][][] Nazwa ___________________________________
1) Krótki opis ____________________________________________________________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________ | ||||||||||||||||||
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) | ||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
3) Wielkość lub zakres _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ Jeżeli jest znany, szacunkowy koszt bez VAT (podać wyłącznie dane liczbowe): __________ Waluta: ______ LUB Zakres : między ________________ a ________________ Waluta: ______ | ||||||||||||||||||
4) Wskazanie innej daty rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia i/lub czasu trwania zamówienia (jeżeli dotyczy) Okres w miesiącach: [][] lub dniach: [][][][] (od udzielenia zamówienia) lubRozpoczęcie [][]/[][]/[][][][] (dd/mm/ rrrr) Zakończenie [][]/[][]/[][][][] (dd/mm/ rrrr) | ||||||||||||||||||
5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ |
-------------------------( Wykorzystać powyższy Załącznik w liczbie odpowiadającej liczbie części)---------------
Załączniki (30) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Maria Bartwicka |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Maria Bartwicka |
Data wprowadzenia: | 2010-01-13 14:14:21 |
Opublikował: | Maria Bartwicka |
Data publikacji: | 2010-01-14 09:11:16 |
Ostatnia zmiana: | 2010-03-12 10:55:43 |
Ilość wyświetleń: | 1841 |